"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h8356e$ioe$1@trimpas.omnitel.net... > > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message > news:h82ue8$75u$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >> news:h82ah2$4bu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas. >>> Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas. >>> Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos, >>> net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist... >>> >> Filologinės grožybės... > > Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija? Tu čia kažkur įževgi informaciją ??? Ale ir akylas gi tu... >>> Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas (brokas), >>> gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot. >>> >> Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės >> struktūros, garantuojančios monetos likvidumą. > > Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura nubrezia > vieningos mainu sistemos teritorija. Sveikinus susikūrus nuosava pinigų apibrėžimą. Kaip gyvenas nuosavam urvely ? Bendravimo problemų nekyla ? >>> Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus uzduota >>> klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i tiksliuosius >>> mokslus.. >>> Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju pasauleziuroje. >>> >> Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai, >> vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena... >> >>> Grubiai sociuma galima aprasyt taip: >>> >>> Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota. >>> Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but sukonstruota. >> >> Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota") >> mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir >> bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja >> ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis >> priverčia >> daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o >> tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija). > > Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia Lietuvoje > bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju. Vach vach, ir vėl savan urvelin lendi :) Jau ir pinigus nuosavus turi, daba dar ir valdymo mechanizmus/įrankius. Progresuoji... regresuoji... ? >>> Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i kaip, >>> taigi >>> teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui mažai >>> reikšminga" >>> jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai >>> kliedite >>> apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida kaip ir >>> socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais. >>> >> Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų pranašai >> ar naujų religijų kūrėjai. > > Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu > klasifikuotoju? Kas kam idomiau - labai jau skonio reikalas. Musie 99% pranašų/ religijos kūrėjų yra daug bejėgiškesni už kokį eilinį bibliotekininkystės mokslo klasifikatorių. Statistika - žiaurus dalykas, o pranašų pilna ne tik gatvėse bet ir psich. gydyklose.