Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-07 18:56:14
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h8356e$ioe$1@trimpas.omnitel.net...

> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message

> Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija?

Tu čia kažkur įževgi informaciją ??? Ale ir akylas gi tu...

> Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura nubrezia
> vieningos mainu sistemos teritorija.

Sveikinus susikūrus nuosava pinigų apibrėžimą. Kaip gyvenas nuosavam
urvely ? Bendravimo problemų nekyla ?

> Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia Lietuvoje
> bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju.

Vach vach, ir vėl savan urvelin lendi :) Jau ir pinigus nuosavus turi, daba
dar ir valdymo mechanizmus/įrankius. Progresuoji... regresuoji... ?

> Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu
> klasifikuotoju?

Kas kam idomiau - labai jau skonio reikalas. Musie 99% pranašų/
religijos kūrėjų yra daug bejėgiškesni už kokį eilinį bibliotekininkystės
mokslo klasifikatorių. Statistika - žiaurus dalykas, o pranašų pilna
ne tik gatvėse bet ir psich. gydyklose.