Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Ignas
Data: 2011-10-05 22:30:42
priklausomai nuo to Vilniaus dydzio anglijos miesto, Vilniuje gyvenimo lygis gali buti aukstesnis, panasus arba zemesnis. Kaina - tai tokia pinigu suma, uz kuria pardavejas sutinka atiduoti preke, o pirkejas sutinka uz ta preke tiek moketi. Kodel pirkejai Vilniuje nori moketi, o pardavejai - gauti ta pacia suma kaip pirkejai ir pardavejai kazkur anglijoje - klausimas labai platus ir is esmes praktiskai neatsakomas. Vilnius - sostine, o koks nors ten sheffieldas (nzn kiek ten zmoniu) - skyle. Edinburgas - sostine, ir visai nebloga, o Belfastas - irgi sostine, bet visiska igriuva. Todel prieit kazkokia protinga isvada sunku del nepalyginamumo.