Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Veikejas
Data: 2011-11-11 14:28:43
reikia pripazinti, jog zmogus su logika nelabai daugauja, tad ko gero nei
mokykloje, nei univere logikos nesimokino.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j9j40k$d0p$1@trimpas.omnitel.net...
Bet tu tikrai neturi ne truputelio logikos. Antraip gindamas savo
pozicija teigtum ne kad pirmas niekaip nesusijes su antru, o kad
pirmasis tiesiogiai seka is antrojo. Dabar gi isvada vel nei i tvora,
nei i mieta, visiskai neaisku ka nori pasakyti.

Jau nekalbant apie tai, kad as tik pataisiau tavo akivaizda klaida apie
fakta, ivykusi pries 20 m., visiskai nesidomedamas tavo kitomis
istorinemis ziniomis ar ju interpretacijomis.