Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Alvidon
Data: 2011-10-22 20:25:21
A, šitą, man klausimas pasistojo: girtas buvai kai tai rašinėjai ?
Ar kaip ? Ba tai sutinki, kad skolintis besiskolinančiam gali būt
naudinga, tai su putomis ant lūpų ir bepročio religine ugnele
akyse aiškini, jog "Banko sandėris su klientu VISADA naudingas
tik bankui". A ? Galvelėj viskas tvarkoj, ar dūmelis kažkoks ?