Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Dex
Data: 2011-10-18 09:04:30
Na, pirma mintis būtų - tikriausiai nėra jokios krizės.
TAČIAU! Stebint mano aplinką (asmeninę bei verslo) galiu pasakyti, kad
kuo tolyn tuo blogyn ir jau ilgą laiką. Iš kitos pusės - nėra ko
stebėtis, kad parduotuvės pilnos - maisto žmonėms reikės visada, tai yra
būtiniausia prekė. Antras dalykas - kamščiai. Imho, pagal Lietuvoje
vyraujantį mentalitetą galima suprasti, jog lietuvis greičiau bus
nepavalgęs, nei eis pėsčiomis į darbą ar važiuos viešuoju transportu.
Dėl barų nesutikčiau, nes jų dabar yra žiauriai apmažėję, o ten kur aš
vaikštau - tai dažniausiai pustuščiai :)
Apie spektaklius nuomonės neturiu, gal jų tikrai mažai sukuriama, ar
tiesiog žmonės pradeda atrasti kitus kultūrinimosi būdus.

Dex