Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-12-14 23:04:25
Pasiskolinant, ar paskolinant? Turbūt pastarasis variantas?

Multibankizmas akivaizdžiai rudimentinis, turint mintyje bankų tikrąją
prigimtinę funkciją - saugoti klientų pinigus. IŠVESTINIAMS produktams
reikia daug "komisinių" nusiurbimo taškų, taip. Kuo daugiau taškų, tuo
daugiau nusiurbs. Bet to reikia TIK bankininkams ir niekam daugiau.

Remigijus