Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: abc
Data: 2011-10-27 02:33:04
On 10/21/2011 2:09 PM, amenox wrote:
> O, patinka man šnekos apie revoliucijas. :) Papasakok kaip pradėti
> finansines operacijas kai pasaulyje išnaikinam 70% bankų? Likusieji 30
> matyt gaus į nagus viską, o visiems gyventojams ir juridiniams asmenims
> nupirksim ir padalinsim po seifuką? :)

O kas sakė, kad 30% išliks? Čia skaičius iš galvos, nes sunku
apskaičiuoti kiek yra išpūstas finansinis burbulas. Viena aišku - kad
burbulas yra nemažas. Dar vasarą JAV gamybiniai pajėgumai dirbo vos 75%
pajėgumu, ir tai dar tik likvidacijos pati pradžia. Gali ir visi
finansiniai institutai užlinkti, bet tai nereiškia, kad kapitalas
išnyks, arba kad tai galas visoms finansinėms operacijoms. Atsikračius
parazitų, atsidarys nauji, tvarkingi bankai, ir gyvenimas tęsis. Su
sąlyga, kad populistinis elektoratas nepasiduos įvairiems
komunizmo/socializmo/fašizmo ir merkantilizmo pagundoms.

Nieko nedarant problemos neišnyks, jos kaip tik užklups neperspėjus
bepusryčiaujant. O jeigu tamsta dar seifuko neturit, tai patariu
pasirūpinti :)