Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-10-26 00:12:57
Sveikinu parašius ganėtinai logiškai išdėstytą laišką.

1992-1993-iais turėjau galimybę įkurti savo banką. Gal būt išties
Lietuvos bankininkystė dabar būtų kitokia. Deja.

Puiku, kad supranti "daugelis jų mane su savo perkamais kiekiais pasiųs
labai toli". Ir ne tik, tiesą sakant. T.y. savo pasirinkimo laisvės ribas.

Belieka padaryti logiškas išvadas...

Remigijus