Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Laimis
Data: 2011-12-02 10:28:49
Ainis rašė:
> Pagrindine Banko paskirtis yra panaudoti (investuoti) tavo pinigus.
>
> taigi reiketu rasti:
>
> a) kokia buvo visu indeliu suma
>
> b) kokia paskolu suma
> c) kokia investiciju suma
> e) kokia suma pavogta asmeniskai nusikalstamu asmenu

Kuriai investicijų rūšiai priklauso 500 mln. transakcijos, kodiniu
pavadinimu „dingau“ į Kaimanus...?
O dingę vertybiniai popieriai?; kokio čia įmantrumo investicija (man tai
šviečia elementariausia apgaule; net jei jie kažkada ir buvo praterioti
investuojant, tačiau jų nebėra, nors balanse kaba ir simuliuoja banko
turtą su iš to išplaukiančiomis pasekmėmis), už kurią
taip pat kriminalas. Taigi, kaip bevartysi, bet argumentų kriminalinei
veiklai įtarti — daugiau, nei pakankama, todėl tuos visus
politkorektiškus, atmazus triochinantis (reikėjo suskaičiuoti
investicijas, įvertinti turtą ir bla bla bla) galima drąsiai į muilą.
Balansas jau dabar nebesueina ir per kur kas didesnį dydį, nei įstatinis
kapitalas. Ir jau toli gražu ne tik dėl blogų paskolų, kurioms ir tai
ten kažkokios maklės su trūkstamais atidėjiniais.
Bankrotas

> p.s.
> .. dalis paskolu ir dalis investiciju gali buti kriminalines, bet tai ne banko, o pasiskolinusiu nusikaltimas.

O čia tai idiotiška, demagogiškos padermės išvada. Kai tau UAB'o
direktorius be jokios pagrindžiančios priežasties (net su lievais
atmazais — paskolinau draugui) perveda pusę UAB'o pinigų, tai spėk, į ką
visų pirma rodo strielkės ir kam garantuotai kabins baudžiaką (be to,
kad ir tau kliūtų kaip bendrininkui)?