Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-11-05 12:27:41
Neturėjo jokių pažiūrų. Komunistai sovietiniais laikais buvo valdžios
partija, tiksliau pasakius tiesiog partija, nes ji buvo viena, t.y.
tiesiog valdžia. Nepriklausomybės pradžioje tai buvo grupė įtakingų
draugų, siekusių išlaikyti kuo didesnę ekonominę-politinę įtaką, iš
pradžių tiesiog siekdami išsaugoti senąsias struktūras, kurias valdė jų
chebra. Partijos pavadinimas LDDP (Lietuvos demokratinė darbo partija)
yra visiškai beprasmis ir neatspindi jokios ideologijos.

Vėliau susijungė su LSDP, nes strateginiais sumetimais buvo palanku su
kažkuo jungtis, o su šia partija buvo mažiausiai tarpusavio
priešpriešos. Štai socialdemokratų partijoje prieš susijungimą buvo
daugiau socialdemokratinę ideologiją puoselėjančių narių, bet buvusių
komunistų pas juos buvo gal net mažiau nei pas konservatorius.

O ir šiaip ilgą laiką kairiąsias ekonomines pažiūras atstovavo
socialdemokratai, o dešiniąsias liberalai. Tuo tarpu valdžios partijų -
buvusių komunistų ir konservatorių, nepaisant jų tarpusavio
priešpriešos, ekonominės pažiūros buvo labai neaiškios. Pvz. Vagnoriaus
vyriausybės, mano nuomone, dažnai vykdė kairesnę ekonominę politiką nei
vadinamųjų kairiųjų vyriausybės.