Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-10-18 09:58:19
Nelabai man rūpi neo- ar ne neo-, bet keinsiizmas šiuo metu yra
mainstream'as visame pasaulyje. Tai ir JAV, ir Europa, ir ta pati
Kinija. Ir jis yra nieko blogo, tik bėda ta, kad jis paprastai
prisimenamas jau įvykus krizei, o kita jo pusė, kurią reikėtų vykdyti
ekonomikos pakilimo metu - užmirštama.