Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: abc
Data: 2011-11-01 01:44:23
On 10/31/2011 8:47 PM, Alvidon wrote:
> Šitokie procesai vyksta pastoviai, darbo vietos visad migruoja (anot
> tavo pateiktos IT ateities versijos - migruos debesin :)).

Daug šnekų, bet analizės mažai.

 >Tai, jei galima, kodėl ITšnikų turėtų mažėti? Kodėl jiems reikėtų
 >persikvalifikuoti?

Todėl, kad ten kur yra burbulas, jis turi sprogti. IT apskritai yra
labai neefektyvi šaka, nepaisant to, ką šneka jų diegėjai. Kiekvieno
direktoriaus balanso knygoje tai yra išlaida. SLA, OLA.....Change
Management procesai didesnėse kontorose man primena Briuselio biurokratų
procesus. Tokios kontoros kaip Microsoft ar Cisco iš mokslų padarė tikrą
pinigų kalyklą....Aš jau nešneku apie pelningus valstybinius
užsakymus....Kol kas politikai neįsivaizduoja, kas tai yra. Bet šneka
apie elektroninius rinkimus. Kiek jų auditas kainuoja, irgi
neįsivaizduoja. Kol yra pinigų - tol galima šerti.......Nieko, greit
supras, kokį monstrą užsiaugino...bet tai jau bus po laiko.

Tai, kad LTU ūkio neformali vizija yra koncentruotis IT - yra mūsų visų
tragedija.... Izraelio vizija yra diversifikuoti ūkį. Štai jums ir
skirtumas tarp civilizuotesnio krašto, ir barbarų genties....

Tiesos yra, bet čia reikia žiūrėti konkrečius atvejus. Neretai tai yra
brangiau kainuojantis išlaikymas mėnesinis mokestis, plius jokios
kontrolės ties savo infrastruktūra. Kita vertus - su tokios elektros
kainomis LTU duomenų centrų miško iš principo būti negali.