Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Alvidon
Data: 2011-10-24 00:06:15
O aš labai mėgstu džiazą ;) Tai tu musie tikras bachūras - klausais
tik rusiškos blatnos muzikos ? ;) Tai tadu aišku kodėl taip
nekenti bankinykų ir teisėsaugos, tikras bičas turi sėdėt tiurmoj ;)
Tik tiurmoj teisingi bičai, kitur tik lochai ;) Kiek tatuiruočių turi ? :)

Klausimėliai beje buvo mano labai konkretūs, keista kad iš "žmogaus
biznyje su stažu" nesulaukiu paprastų ir aiškių atsakymų. Nu bet jei tas
"biznio" stažas yra tik iš operos "nu o tadu aš reketavau tuo_ir_tuos",
tai viskas vietoj ir aišku ;)