Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-12-16 23:10:39
Būtent, "normalu būtų į kazino vaikščioti su nuosavu kapitalu, o ne su
iš indėlininkų surinktais pinigais".

Tuo tarpu "indėlininkų surinkti pinigai" privalo būti saugomi. Ir tai
yra parindinė prigimtinė bankų funkcija.

Tiesa, jų ("indėlininkų") tarpe yra dalis depozitorių/investuotojų.
Šiems galioja taisyklė: investuoji - rizikuoji. Visiems likusiems - ne.

"galimybė laikinai pasiskolinti trūkstamą resursą" niekaip
neprieštarauja mano pozicijai. Čia esminis žodis - laikinai.

Remigijus