Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-10-21 23:26:55
 > kad ir pvz. forminant ne paskolą, o bendrą biznį (nu o tadu jau aišku
Na taip ir yra "islamo" ir "kinų" bankininkystėje. Gal dar kur, nežinau.
Palūkanos draudžiamos, dalinamas pelas arba nuostolis.

 > ... Gi ne bankui reik pinigus paskolint, o artojėliui
Taigi bankui/finansininkams, oi kaip reik, iš oro pinigėlių pasidaryti.

 > ... Bankelis gali ir kitaip pinigėlius panaudot, jei
Bankelis pernelyg bukas ką nors nuveikti ūkinėje veikloje. Vienok,
finansistų susikurtoje finansinėje (pseudo)erdvėje gali kalnus nuversti.
Tie kalnai, tiesa, iš prirašytų nulių, betgi eilinė krizė konvertuos...

 > O dabartinė teisinė praktika Lietuvoje mane išvis nedomina ;)
O be reikalo, nes tai išties gigantiška mėšlo krūva. Nebūtina pačiam
įklimpti, pakaks ir menką skeveldrėlę nepasiruošus pasigauti - iš kart
pajusi tam tikrą skonį burnoje.

 > Man indomu tik minties eiga ir minčių visuma visuomenėj.
 > Beveik insitikinęs, kad ta praktika idiotiška, ba mūsų visuomenėj
 > deja dominuoja idiotiškos nuostatos.
Dėl visko sutinku, išskyrus visuomenę. Nepainiok keletos mikroskopinių
profesinių grupių patologijos su visuomenės nuostatomis.

Remigijus