Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Tuzla
Data: 2011-12-21 20:01:16
"RaR"  parašė naujienų news:jcqs6g$vf7$1@trimpas.omnitel.net...

> Nė viena eurozonai priklausančios šalies vyriausybė negauna už dyką jokių
> eurų, jos surenka tuos eurus mokesčiais arba skolinasi rinkose. Taip pat,
> kaip ir Lietuva. Kam, pagal tave įsiskolinusi Graikija? Įvairiems ES, JAV
> ir kitų pasaulio dalių bankams, TVF, ESF.

Na, tai gi abipusis įsiskolinimas gal nėra toks paslaptingas reiškinys? Aš
paskolinu tau, tu tiek pat paskolini man, abu laimingi, turim ir pinigų
pensijoms mokėti, ir rezervinę valiutą. Kas čia taip neaiškaus, kad reikia
tris dienas klausinėti?

> Esmė tame, kad tu rašei - ECB didina pinigų masę, vadinasi tos pinigų
> masės didinimo rezultatai atitenka Prancūzijos pensininkams. Parašyk
> konkretų kelią, kaip jie atitenka. Parašai savo išvadą, bent nepateiki
> jokių argumentų jai pagrįsti.

Na, tai gi ankstesnėje pastraipoje detaliai buvo mechanizmas aprašytas,
matyt praleidote. Jei neaiškus kuris nors punktas, klauskite konkrečiai, su
malonumu atsakysiu.

> Valiutos vertė priklauso nuo jos ir kitos valiutos santykio.

Tai yra valiutos kursas, o ne vertė. Jie yra susiję, bet netiesiogiai.

> Nesuprantu, kodėl Šimonytė pasiskolintus iš LB pinigus turėtų vėl dėti Į
> LB?

Kai tai nesupranti??? Kam Šimonytei eurai? Ji gi pensijas moka litais, tai
ir eina eurų į litus išsikeisti. O tada jau, kaip ką tik pats rašei, vyksta
automatinė emisija, ir... ciklas.

> Prie ko čia konvertuojamumas? Visų šalių CB didžiąją dalį savo užsienio
> valiutos rezervų laiko tos užsienio šalies obligacijomis. Taip daro ir
> FED, ir ECB, ir D.Britanijos, ir Rusijos CB.

Ne visai taip. Laisvai konvertuojamos valiutos kursą nustato rinkos. Tai jos
sprendžia kiek juanis kainuoja dolerių ir kiek eurų. O ne Kinijos vyriausybė
voliuntaristiniu sprendimu. Rezervai šiuo atveju visai nežaidžia.

> Taigi, kuriuo būtent veiksmu sukčiauja?

Na, tai veiksmas buvo aprašytas anksčiau, su konkrečiais skaičiais, dabar
klausėt kas tą daro. Ar vėl kartosimės užsiciklinę?

> Paprasčiausiai litai žmonėms bus pakeisti į rezerve esančius eurus.

Na, tai reiškia liksim su grynomis skolomis. Lietuvai skolingų nerasta.