Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV arba Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai vazinejo su Volvo XC70. Vazineja su elektra, nes: - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste sankryzose - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka - nemokamas parkingas - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau kaip ir nieko Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai, antifrizai ir t.t. Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias surasei. Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne per geriausia. On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote: > Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo: > 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu? > 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos? > - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)? > - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)? > - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų laikotarpyje)? > > Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai, ko gero, kaip ir tradicinei mašinai? > > Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną? Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau, kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama. >