Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-24 14:21:00
3.6 tai čia kie,k, 20% talpos turbūt?

On 11/24/2016 2:19 PM, quercus wrote:
> Ličio baterijos kraunamos kitaip negu švino.
>
> Kalbant apie ličio baterijas reikia skirti sąvokas - nominali įtampa,
> įsotinimo įtampa ir krovimo srovė.
>
> Ličio baterijos kraunamos pastovia srove kol pasiekia įsotinimo įtampą.
> Tam kad pasiekti pastovią krovimo srovę, krovimo įtampa turi būti
> didesnė už įsotinimo įtampą (juo labiau už nominalią įtampą), kitaip
> srovė netekės. Išlaikant pastovią srovę krovimo įtampa palaipsniui
> mažinama, kol pasiekia įsotinimo įtampą. Tada baterija laikoma pilnai
> įkrauta.
>
> Būtent dėl šitų niunasų ličio baterijoms reikalingi "gudresni" pakrovėjai.
>
> Dabar dėl įtampų ir "akumo žudymo". Nominali įtampa - tai NĖRA maksimali
> įtampa. Ličio celės nominali įtampa dažniausiai yra 3.6 arba 3.7V,
> priklausomai nuo chemijos, bet jei pamatuosi pilnai įkrautos celės
> įtampą, gausi gerokai virš 4V.
>
>
> q.
>
>
> On 24/11/16 08:50, CodeC wrote:
>> cia tu nori. nei vienas akumas nera 'padarytas' su 4.2 V itampa. yra
>> 3.7, 3.8, 3.2. Tie 4.2V yra akumo zudymas, norint ji greiciau pakrauti.
>> krauk 3.7V apribojes, srove tekes i akuma tol, kol pasieks nominalia
>> itampa. LETAI.
>>
>