Prošvaista - didelis privalumas, bet kuo trumpesnis auto, tuo man smagiau po miestą su juo maltis (jeigu aukštesnis - dar geriau). Tiesiog dažnai tenka parkuotis tokiose labai prigrūstose aikštelėse, kur didesni gabaritai tikrai kelia problemų. 2016-11-25 11:03, Ignas rašė: > ka cia tokio didelio vairuoji? man mieste masinos didesne prosvaisa > didesnis pliusas uz mazesnius gabaritus > > On 2016-11-25 10:48, RaR wrote: >> Realia šiuo metu tas elktromobilis - papildomas šeimos važinėjimui >> mieste. Nežinau, aš tai susiduriu su daugybe situacijų kai mažesnių >> gabaritų auto būtų geriau, o didesnių jau būtų problema, ypač >> parkuojantis. >> >> 2016-11-25 10:25, Ignas rašė: >>> nezinau, nesedejau, bet, imho, "realiai taigi kalbama" apie viengungio >>> miestiecio, neturincio jokiu sasaju uz miesto ribu, atveji... speju, su >>> tokiu jei i akropoli su seima nuvaziuosiu, tai gryzt dar ir su >>> pirkiniais jau bus problemos, o gabaritu skirtuma jauciu tik i busa >>> isedes, kazkaip lengvojo auto gabaritai nekele rupesciu vilniuj nei su >>> polo vazinejant, nei su TLC... >>> >>> On 2016-11-25 08:42, RaR wrote: >>>> Realiai taigi kalbama apie miesto automobilį. O tuo atvejų dėl gabaritų >>>> skirtumo Leaf matau vien tik privalumus. >>>> >>>> 2016-11-24 16:27, Dainiushas rašė: >>>>> ne, nu čia tai jau ir man juokinga, kai normali mašina lyginama su >>>>> kažkokią elektrine karapize ir svaiKstama, kad sutaupoma :D >>>>> >>>>> On 11/24/2016 4:04 PM, booraz wrote: >>>>>> Septynių mėnesių elektromobilio ir dyzelio palyginimas – sutaupyta >>>>>> 910 >>>>>> Eur, lyginant išlaidas kurui su BMW 530d dyzeliniu automobiliu. >>>>>> Remonto >>>>>> išlaidų nelyginu, bet Nissan Leaf kol kas keičiau tik oro filtrą, >>>>>> kuris >>>>>> kainavo mažiau nei 10 eurų. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> booraz >>>>>> >>>> >>> >> >