Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-26 21:07:59
suprantat, bet syk daro, matyt kažkokia perspektyva matyt.....ar jie čia 
newsų nepaskaitę ir nieko apie tai nesupranta?

On 11/26/2016 9:03 PM, CodeC wrote:
> laukiau kol sita parasysi :)
>
> On 2016.11.26 13:09, Invertuota panda wrote:
>> On 11/25/16 14:39, Dainiushas wrote:
>>> nu 35k turbūt? Bbž kiek pratemps, 33kWh daugiau nei Leaf'o 24 ar kiek
>>> ten.
>>> kas link 7 iki 100, o tai reikia taip pastoviai važiuot? Kiek kartų per
>>> dieną surenki 100 per 7-ias?
>>
>> Beje, jei jau visi cia linksniuojam tas kainas, kilometrus ir sekundes:
>>
>> bnv su tuo i3 uz 35k realybeje EINA MINUSAN, t.y. jei visi staiga
>> pradetu juos pirkt, tai modeli tektu uzdaryt arba patiem bankrutuot.
>>
>> Nes labai atpigint produkcijos kol kas nesugeba jau vien todel, kad jo
>> svoris pasiekiamas karboniniu daliu pagalba kuriu kol kas nemoka pigiai
>> gamint serijiniu budu. Tip kai 10x atpigs, tada galesim galvot.
>>
>> Bande padidint serija ir sumazint kastus panaudodami tas karbonines
>> dalis 7er gamybai, niekas nesigavo. Todel naujam 5er tu karboniniu daliu
>> vel nebeliko.
>>
>> Taip pat nezinia ar nisanas su tuo lyfu kazka uzdirba ar irgi ziuri kaip
>> i bandomaji triushi.
>>
>> Tas pac beje galioja ir "etalonui" teslai - kontora kol kas tvirtai sedi
>> finansinej subinej ir pinigu neuzdirba. Ir nezinia ar kada uzdirbs.
>