Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: quercus
Data: 2016-11-24 14:25:55
Nominali įtampa - tai yra labiau teorinis dydis, su procentais 
neturintis nieko bendro. Nominaliai įtampai būna paskaičiuojamos 
grandinės, kurios jungiamos prie šaltinio. Baterija niekada nebūna 
vienodos įtampos. Ji mažėja nuo pilnai įkrautos vertės iki pilnai 
iškrautos vertės (tarkim nuo 4.2 iki 3.0). Tai nominali vertė būtų 
kažkur per vidurį, bet nebūtinai.

q.

On 24/11/16 12:20, Dainiushas wrote:
> 3.6 tai čia kie,k, 20% talpos turbūt?
>
> On 11/24/2016 2:19 PM, quercus wrote:
>> Ličio baterijos kraunamos kitaip negu švino.
>>
>> Kalbant apie ličio baterijas reikia skirti sąvokas - nominali įtampa,
>> įsotinimo įtampa ir krovimo srovė.
>>
>> Ličio baterijos kraunamos pastovia srove kol pasiekia įsotinimo įtampą.
>> Tam kad pasiekti pastovią krovimo srovę, krovimo įtampa turi būti
>> didesnė už įsotinimo įtampą (juo labiau už nominalią įtampą), kitaip
>> srovė netekės. Išlaikant pastovią srovę krovimo įtampa palaipsniui
>> mažinama, kol pasiekia įsotinimo įtampą. Tada baterija laikoma pilnai
>> įkrauta.
>>
>> Būtent dėl šitų niunasų ličio baterijoms reikalingi "gudresni"
>> pakrovėjai.
>>
>> Dabar dėl įtampų ir "akumo žudymo". Nominali įtampa - tai NĖRA maksimali
>> įtampa. Ličio celės nominali įtampa dažniausiai yra 3.6 arba 3.7V,
>> priklausomai nuo chemijos, bet jei pamatuosi pilnai įkrautos celės
>> įtampą, gausi gerokai virš 4V.
>>
>>
>> q.
>>
>>
>> On 24/11/16 08:50, CodeC wrote:
>>> cia tu nori. nei vienas akumas nera 'padarytas' su 4.2 V itampa. yra
>>> 3.7, 3.8, 3.2. Tie 4.2V yra akumo zudymas, norint ji greiciau pakrauti.
>>> krauk 3.7V apribojes, srove tekes i akuma tol, kol pasieks nominalia
>>> itampa. LETAI.
>>>
>>
>