Aš bijau, kad elektrinių automobilių nuvertėjimas nepasislinktų kompiuterinės technikos nuvertėjimo pusėn, t.y. aparatas dar geras, nu bet va, "servisai nebetaiso, dalių nėra, pirk naują". "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18urg$ke4$1@trimpas.omnitel.net... > Čia kalbėjau apskritai apie nuvertėjimą. O elektromobilių, kai jie > nebebus egzotika, nuvertėjimas bus panašus kaip kitų. Juk visai > neseniai, tikriausiai, ir naudotą hibridą buvo labai sunku parduoti? > > 2016-11-25 10:52, Aras rašė: >> Sutinku. Iš šios pusės taip pat įdomu, koks bus nuvertėjimas tų elektrinių mašinų po, tarkim, 5 metų. >> >> >> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18sk7$i9e$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina >>> ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu >>> atveju tas nuvertėjimas viską permuša. >>> >>> 2016-11-25 09:05, Aras rašė: >>>> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti. >>>> >>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O >>>>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien >>>>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio >>>>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori >>>>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas >>>>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų >>>>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia >>>>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą >>>>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už >>>>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat >>>>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama >>>>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš >>>>> atsinaujinančių šaltinių. >>>>> >>>>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste - >>>>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas >>>>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000 >>>>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet >>>>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų. >>>>> >>>>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė: >>>>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote: >>>>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar >>>>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau. >>>>>> >>>>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes >>>>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu >>>>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju >>>>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi. >>>>>> >>>>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks >>>>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros >>>>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju >>>>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti, >>>>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir >>>>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip >>>>>> ir su nafta. Etc etc. >>>>>> >>>>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu >>>>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo >>>>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant >>>>>> dideles kainos. >>>>>> >>>>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai >>>>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po >>>>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus >>>>>> iskepe savo keleivius. >>>>> >>>> >>> >>> >> > >