Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-11-25 11:48:02
Aš bijau, kad elektrinių automobilių nuvertėjimas nepasislinktų kompiuterinės technikos nuvertėjimo pusėn, t.y. aparatas dar geras, nu bet va, "servisai nebetaiso, dalių nėra, pirk naują".


"RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18urg$ke4$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia kalbėjau apskritai apie nuvertėjimą. O elektromobilių, kai jie 
> nebebus egzotika, nuvertėjimas bus panašus kaip kitų. Juk visai 
> neseniai, tikriausiai, ir naudotą hibridą buvo labai sunku parduoti?
> 
> 2016-11-25 10:52, Aras rašė:
>> Sutinku. Iš šios pusės taip pat įdomu, koks bus nuvertėjimas tų elektrinių mašinų po, tarkim, 5 metų.
>>
>>
>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18sk7$i9e$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina
>>> ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu
>>> atveju tas nuvertėjimas viską permuša.
>>>
>>> 2016-11-25 09:05, Aras rašė:
>>>> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti.
>>>>
>>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O
>>>>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien
>>>>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio
>>>>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori
>>>>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas
>>>>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų
>>>>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia
>>>>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą
>>>>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už
>>>>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat
>>>>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama
>>>>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš
>>>>> atsinaujinančių šaltinių.
>>>>>
>>>>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste -
>>>>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas
>>>>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000
>>>>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet
>>>>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų.
>>>>>
>>>>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė:
>>>>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote:
>>>>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar
>>>>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau.
>>>>>>
>>>>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes
>>>>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu
>>>>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju
>>>>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi.
>>>>>>
>>>>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks
>>>>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros
>>>>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju
>>>>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti,
>>>>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir
>>>>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip
>>>>>> ir su nafta. Etc etc.
>>>>>>
>>>>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu
>>>>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo
>>>>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant
>>>>>> dideles kainos.
>>>>>>
>>>>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai
>>>>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po
>>>>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus
>>>>>> iskepe savo keleivius.
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
> 
>