Gal nuo kokių -5? Šiemet dar nepasitaikė kad neįsijungtų. Šiandien išvažiuojant rodė -4, įsijungė, bent lemputė tai degė. 2016-11-28 14:59, spakainas rašė: > Man regis kondicionierius prie minuso visai neįsijungia. > > 2016.11.28 12:40, RaR rašė: >> O tai elektromobiliuose nėra kondicionierių? Priekinio stiklo šildymą >> irgi gali įtaisyti. Nežinau, pas mane priekinio stiklo nupūtimo mygtukas >> labai greitai nupučia jį minusinėje temperatūroje vos užvedus variklį, >> kai jis dar neprigeneravęs šilumos. Ten įsijungia kondicionierius, >> stipriausias pūtimas į stiklą, dėl recirkuliacijos nežiūrėjau. Dar >> įjungiu priekinio stiklo šildymą. Nematau, kodėl viso to negali būti >> elektromobiliuose. Aišku, jeigu taip patalogiškai taupai, tai galima ir >> benzininiuose taupyti. >> >> Be abejo, šaltu oru santykinis benzininio variklio naudingumas kiek >> padaugėja, nes bent dalis išskiriamos šilumos panaudojama. >> >> 2016-11-25 13:19, CodeC rašė: >>> On 2016.11.25 11:31, RaR wrote: >>>> Šiaip jau rasojimą įtakoja ne tiek oro drėgmė, kiek skirtumas tarp oro >>>> ir stiklo temperatūros. Jeigu automobilio viduje bus tokia pati >>>> temperatūra kaip lauke, tai langai nelabai ir rasos. Man tai kelia >>> >>> slapiuoju saltuoju periodu niekada nebus temperatura viduj tokia kaip >>> lauke, ir neturi buti. todel viska lemia oro dregnumas. kai oras sausas, >>> tada nerasoja, kad ir didelis temperaturu skirtumas. tam ir yra langu >>> 'nurasojimo' fycia klimose. ji ta ir daro - ijungia kondiske, ijungia >>> recirkuliacija ir sildyma. kondyske saldo ora paimta is salono, dregme >>> kondensuojasi ir isbega lauk, tada tas pats oras pasildomas, jo >>> santykinis dregnumas dar labiau sumazeja, nes oras susyla ir issiplecia. >>> tas sausas oras 'surenka' dregme nuo stiklo, vel sukasi ratu ir t.t. >>> kad langai nerasotu per lietu ir kai temperatura makaluojasi apie nuli, >>> tai stiklas turi buti gerai isiles. nes oro dregme lauke yra beveik >>> 100%. >>> >>>> įtarimą to rašytojo teiginys, kad saloną reikia šildyti vien tam, kad >>>> stiklai nerasotų. Gal efektyviau visgi būtų kondicionierius/šalto oro >>>> pūtimas/stiklo šildymas? >>>> >>>> >>>> 2016-11-25 11:14, CodeC rašė: >>>>> On 2016.11.25 10:44, Dainiushas wrote: >>>>>> tai kaip kitaip gali būt su rasojimu, jei uždaromas sauso oro >>>>>> patekimas >>>>>> iš lauko? :D >>>>>> >>>>>> įsijunk recirkuliaciją, užrasos momentaliai. >>>>> >>>>> wrong. isijunk kondiske IR recirkuliacija, tada taip isdziovins, kad >>>>> akis perstet prades. koks dar sausas oras, kai lauke lyja. >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 11/25/2016 10:42 AM, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>> Su I3 nuvaziaves kokius 5000 km jau. Gal kazkas kitaip isspresta, >>>>>>> bet >>>>>>> del rasojimo problemu tik cia pirma karta isgirdau. Ar kazka ne taip >>>>>>> darau? >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>> news:o18sdb$i2o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> na tai bet tai nieko nepasako apie Leaf'ą tai, kad su juo važinėja >>>>>>> kažkoks lopas botanikas ir rašo į blogą nesąmones :). >>>>>>> >>>>>>> Va man pvz. vietoj troikės leaf'as puikiai sueitų, įkrovos jaučiu >>>>>>> savaitei užtektų. Ir nereiktų savaitgalį būtent su ja važinėt vien >>>>>>> tam, >>>>>>> kad bent majonezas iš tepalo išgaruotų.... >>>>>>> >>>>>>> On 11/25/2016 10:16 AM, CodeC wrote: >>>>>>>> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto >>>>>>>> leafo >>>>>>>> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose >>>>>>>> apie >>>>>>>> savo genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>