Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-11-26 12:53:11
On 11/25/16 10:04, RaR wrote:
> Čia kalbėjau apskritai apie nuvertėjimą. O elektromobilių, kai jie
> nebebus egzotika, nuvertėjimas bus panašus kaip kitų. Juk visai
Tai kad turbut nebus, tam yra objektyvios priezastys.
Tarkim pajamam ta pati lyfa ar i3 ar netgi VW Golf E. Tai is esmes golpo
klases kibireliai (golpas tai jau tikrai :)) uz 35keur.
Su ju siandieniniu reindziu (tarkim realus eiles 150km) jie tinka nedaug
vazinejantiems zmonems, tarkim su kokiais 15tkm per metus.
Po 10 metu ir 150tkm ridos siuolaikinis tradicinis golpo klases kibiras
dar bus visai gyvas, nei ten kokiu nors rimtu kapitalkiu nei ko. Realiai
iki brangiu problemu vaziuos dar antra tiek, turguose pilna tokiu
egzempliuoriu. Ir kainuotu kokius nors ten 5-6-7keur.
Su aliektromobiliu gi jau greiciausiai gres nauja baterke, jau vien del
10 metu amziaus sunkiom salygom (karsta/salta/dideles sroves). Kas
netiki gali paziuret i 10 metu senumo mobilke ar laptopo baKterija,
esminio skirtumo ner, ta pati chemija ir ta pati konstrukcija.
Nauja baKterija savo ruoztu kainuos minetus 5keur arba netgi daugiau.
Jei pirkejai uz elektromobiliskuma nenores moket dvigubai, tai likutine
verte gaunasi eiles 1keur (+5 naujai baKterijai) = uz 6 galesi
pardavinet ta sena morka su nauja baKterija.
Tai vat ir gaunasi matematika: aliektromobilis per desimt metu 35-1 =
34keur. Analogiskas Golpas/Meganas/bnv1/etc = 25-6=19keur.
Tik su tokiu aliektromobiliu dar priedo nenuvaziuosi i atostogas ar i
kaima pas bobute, naudojimo galimybes islieka ribotos. Cia jau reikia
teslos. O jos baKterijos kainuoja jau ne 5k ir ji pati ne 35k.
Jo, kazka vis dar sutaupysi ant kuro. Ir tai tik dirbtiniu mokesciu
deka, kurie gali bet kada pasikeist jei staiga pasikeistu parduodamu
automobiliu mixas.