Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-11-26 12:53:11
On 11/25/16 10:04, RaR wrote:
> Čia kalbėjau apskritai apie nuvertėjimą. O elektromobilių, kai jie
> nebebus egzotika, nuvertėjimas bus panašus kaip kitų. Juk visai

Tai kad turbut nebus, tam yra objektyvios priezastys.

Tarkim pajamam ta pati lyfa ar i3 ar netgi VW Golf E. Tai is esmes golpo 
klases kibireliai (golpas tai jau tikrai :)) uz 35keur.

Su ju siandieniniu reindziu (tarkim realus eiles 150km) jie tinka nedaug 
vazinejantiems zmonems, tarkim su kokiais 15tkm per metus.

Po 10 metu ir 150tkm ridos siuolaikinis tradicinis golpo klases kibiras 
dar bus visai gyvas, nei ten kokiu nors rimtu kapitalkiu nei ko. Realiai 
iki brangiu problemu vaziuos dar antra tiek, turguose pilna tokiu 
egzempliuoriu. Ir kainuotu kokius nors ten 5-6-7keur.

Su aliektromobiliu gi jau greiciausiai gres nauja baterke, jau vien del 
10 metu amziaus sunkiom salygom (karsta/salta/dideles sroves). Kas 
netiki gali paziuret i 10 metu senumo mobilke ar laptopo baKterija, 
esminio skirtumo ner, ta pati chemija ir ta pati konstrukcija.

Nauja baKterija savo ruoztu kainuos minetus 5keur arba netgi daugiau. 
Jei pirkejai uz elektromobiliskuma nenores moket dvigubai, tai likutine 
verte gaunasi eiles 1keur (+5 naujai baKterijai) = uz 6 galesi 
pardavinet ta sena morka su nauja baKterija.

Tai vat ir gaunasi matematika: aliektromobilis per desimt metu 35-1 = 
34keur. Analogiskas Golpas/Meganas/bnv1/etc = 25-6=19keur.

Tik su tokiu aliektromobiliu dar priedo nenuvaziuosi i atostogas ar i 
kaima pas bobute, naudojimo galimybes islieka ribotos. Cia jau reikia 
teslos. O jos baKterijos kainuoja jau ne 5k ir ji pati ne 35k.

Jo, kazka vis dar sutaupysi ant kuro. Ir tai tik dirbtiniu mokesciu 
deka, kurie gali bet kada pasikeist jei staiga pasikeistu parduodamu 
automobiliu mixas.