Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Night
Data: 2016-11-23 13:11:24
Gyvenimą amžiną išrado, kurio čia visi taip nori...

"Laimis" <a@l.l> wrote in message news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net...
> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir 
> negendacia elektronika ir t.t. ?
>
>
>
> "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message 
> news:o13rgk$5ek$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV arba 
>> Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai vazinejo 
>> su Volvo XC70.
>> Vazineja su elektra, nes:
>> - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste sankryzose
>> - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau
>> - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka
>> - nemokamas parkingas
>> - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau kaip ir 
>> nieko
>>
>> Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet 
>> atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai, 
>> antifrizai ir t.t.
>>
>> Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias surasei. 
>> Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne per geriausia.
>>
>> On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote:
>>> Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo:
>>> 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu?
>>> 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos?
>>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)?
>>> - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)?
>>> - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų 
>>> laikotarpyje)?
>>>
>>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai, 
>>> ko gero, kaip ir tradicinei mašinai?
>>>
>>> Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną? 
>>> Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau, 
>>> kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama.
>>>
>>