Kalbėjote TIK apie vidaus degimo variklius ir akumuliatorius. Prie ko čia nafta? "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fjt$43j$1@trimpas.omnitel.net... > net nesigilinant i klaidas tavo tikejime, pamirsti viena esmini dalyka, > kad jokiu elektromobiliu nebus be naftos. apskritai, be naftos butu > biski zopa. ji toli grazu ne vien kurui naudojama. tai as nzn kaip viska > globaliai isivaizduoji, kaip turetu atrodyti pasaulis ir kas turetu > priversti viska pasikeisti taip, kad nafta butu isgaunama, > perkama-parduodama, del jos kariaujama, perdirbama ir naudojama TIK > pagalbiniais tikslais, nenaudojant jos kurui? kaip tavo manymu atrodytu > visos pagrindines rinkos ir apskritai pasaulis? :)) > as vieninteli logiska varianta matau - kai pajusim realu naftos stygiu, > tada kazkas is esmes keisis. kolkas, deja deja... > p.s. tu gal mane klaidingai supratai. as nesu nusistates pries > elektromobili ir technologijas. as jomis domiuosi ir stengiuosi galvoti, > o ne tiketi kazkuo. vertinti aplinka ir faktus objektyviai, o ne remtis > desimtmecius kartojamomis nepagristom nesamonem. > > p.s. tik pastebejimas. tai eilinis kartas, kai 'neidijotas' pradeda eiti > i asmeniskumus ir pritrukes savitvardos ir konstruktyviu argumentu, > puola izeidineti. zinai ka tai reiskia? man tai neskauda... :) > > On 2016.11.25 15:36, quercus wrote: >> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias >> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais >> problemų nėra. >> >> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų >> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus >> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai >> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai... >> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis >> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais >> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant >> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau >> ten dviračio išradinėt nėra kur. >> >> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant >> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau >> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto, >> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės >> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas >> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat >> greitėja. Reikia tik pasidomėt. >> >> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo >> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai >> nelabai yra prasmės diskutuot. >> >> q. >> >> >> On 25/11/16 12:36, Aras wrote: >>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių >>> technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp >>> benzininių/elektrinių automobilių. >>> >>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message >>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint >>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.) >>>> >>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda. >>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su >>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. >>>> >>>> q. >>>> >>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote: >>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo >>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo. >>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir >>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj >>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko. >>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose >>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu >>>>> nesiuntinjes. >>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur >>>>> nenuprogresavo, deja. >>>>> >>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote: >>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus >>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo? >>>>>> >>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba >>>>>> užčiaupk srėbtuvę. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>> news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote: >>>>>>> >>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei >>>>>>>> vidaus >>>>>>>> degimo variklių. >>>>>>> >>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir >>>>>>> skaiciais. >>>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> > >