Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-11-25 15:54:28
Kalbėjote TIK apie vidaus degimo variklius ir akumuliatorius. Prie ko čia nafta?


"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fjt$43j$1@trimpas.omnitel.net...
> net nesigilinant i klaidas tavo tikejime, pamirsti viena esmini dalyka, 
> kad jokiu elektromobiliu nebus be naftos. apskritai, be naftos butu 
> biski zopa. ji toli grazu ne vien kurui naudojama. tai as nzn kaip viska 
> globaliai isivaizduoji, kaip turetu atrodyti pasaulis ir kas turetu 
> priversti viska pasikeisti taip, kad nafta butu isgaunama, 
> perkama-parduodama, del jos kariaujama, perdirbama ir naudojama TIK 
> pagalbiniais tikslais, nenaudojant jos kurui? kaip tavo manymu atrodytu 
> visos pagrindines rinkos ir apskritai pasaulis? :))
> as vieninteli logiska varianta matau - kai pajusim realu naftos stygiu, 
> tada kazkas is esmes keisis. kolkas, deja deja...
> p.s. tu gal mane klaidingai supratai. as nesu nusistates pries 
> elektromobili ir technologijas. as jomis domiuosi ir stengiuosi galvoti, 
> o ne tiketi kazkuo. vertinti aplinka ir faktus objektyviai, o ne remtis 
> desimtmecius kartojamomis nepagristom nesamonem.
> 
> p.s. tik pastebejimas. tai eilinis kartas, kai 'neidijotas' pradeda eiti 
> i asmeniskumus ir pritrukes savitvardos ir konstruktyviu argumentu, 
> puola izeidineti. zinai ka tai reiskia? man tai neskauda... :)
> 
> On 2016.11.25 15:36, quercus wrote:
>> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias
>> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais
>> problemų nėra.
>>
>> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų
>> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus
>> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai
>> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai...
>> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis
>> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais
>> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant
>> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau
>> ten dviračio išradinėt nėra kur.
>>
>> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant
>> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau
>> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto,
>> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės
>> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas
>> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat
>> greitėja. Reikia tik pasidomėt.
>>
>> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo
>> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai
>> nelabai yra prasmės diskutuot.
>>
>> q.
>>
>>
>> On 25/11/16 12:36, Aras wrote:
>>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių
>>> technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp
>>> benzininių/elektrinių automobilių.
>>>
>>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message
>>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint
>>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.)
>>>>
>>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda.
>>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su
>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta.
>>>>
>>>> q.
>>>>
>>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote:
>>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo
>>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo.
>>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir
>>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj
>>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko.
>>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose
>>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu
>>>>> nesiuntinjes.
>>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur
>>>>> nenuprogresavo, deja.
>>>>>
>>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote:
>>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus
>>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo?
>>>>>>
>>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba
>>>>>> užčiaupk srėbtuvę.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>>> news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei
>>>>>>>> vidaus
>>>>>>>> degimo variklių.
>>>>>>>
>>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir
>>>>>>> skaiciais.
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
> 
>