Man px ką Dainiušas sakė, aš ten jo beletristikos nelabai seku. Aš apie tai, kad 0-100 ir 0-50 gali skirtis kardinaliai. Miesto režimu išvis netikslinga žiūrėt 0-100 skaičiukus. 2016.11.28 14:13, CodeC rašė: > as tai apie leaf'a. dainiushas sake, kad leafas su savo >11s ir 170kw > dyzelis su mazdaug 7s iki 50kmh begesis panasiai. gal butum toks geras > ir surastum leafo drag testa? > > On 2016.11.28 14:05, spakainas wrote: >> O čia tamsta pats bullšitą varai - elektrinis iš vietos rauna >> nepalyginamai geriau, vėliau dūsta dėl kw trūkumo. >> Kad ir: >> https://www.youtube.com/watch?v=Iyk8p4fh6mw >> https://www.youtube.com/watch?v=Jv6FvfKm9FI >> >> 2016.11.25 15:44, CodeC rašė: >>> 100 as tik uzmiesty surenku. bet kai iki 100kmh reikia 15s, tai iki >>> 50kmh irgi atitinkamai greitesi. o '7s iki 100kmh' eiles pagreiti >>> naudoju kasdien ir ne po viena karta. jeigu jau 7s px, tai kam tas i3? >>> juk yra leafas su didesne batarke. uz 'biski' brangiau :) >>> >>> On 2016.11.25 15:39, Dainiushas wrote: >>>> nu 35k turbūt? Bbž kiek pratemps, 33kWh daugiau nei Leaf'o 24 ar kiek >>>> ten. >>>> kas link 7 iki 100, o tai reikia taip pastoviai važiuot? Kiek kartų per >>>> dieną surenki 100 per 7-ias? >>>> >>>> On 11/25/2016 3:34 PM, CodeC wrote: >>>>> kaina? 200km lietuvoj ziema? tikrai tikrai? >>>>> apskritai, tie 200km realus ar popieriniai? nes pas leaf'a tai irgi >>>>> popieriuj 200km. >>>>> galiausiai, jei jau dziaugiesi 7s, kiek taip vaziuojant nuvaziuos? >>>>> 50km >>>>> temps? ar vel vilksies kaip 0.7 matizas ir dziaugsies gera masina, nes >>>>> iki namu davaziavai? >>>>> siaip, as suprantu, kad teoriskai galima daug ka padaryt, prikrauti >>>>> tona >>>>> batareiku, ir davaziuok iki maskvos. bet kalba tai apie paramtru >>>>> VISUMA, >>>>> kuria uz konkrecia kaina perka placioji visuome arba slapiai sapnuoja >>>>> pavieniai entuziastai is 530 persede. >>>>> >>>>> On 2016.11.25 15:29, Dainiushas wrote: >>>>>> o tu paimk i3. pyst tai 200km range'as, pyst tau 7s iki 100km/h. >>>>>> Ką ne >>>>>> progresas? >>>>>> >>>>>> >>> >