Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: KEdas
Data: 2016-11-28 22:54:28
Nepabaigiau. NL didžiausi PEV pardavimai buvo kažkokios Volvo ir Teslos, 
t.y. toli važiuojančio ir brangaus segmento dalyje.
http://evobsession.com/15-europe-electric-car-charts/

2016.11.28 21:36, CodeC rašė:
> ji dar paprastesne. niekam nereikia tu elektromobiliu. ju reikia tik 
> megejam, botanikam ir samokslo teoriju aukom.
>
> On 2016.11.28 18:27, KEdas wrote:
>> Manau, priežastis paprasta – dauguma olandų į darbą su mašina važiuoja
>> daugiau nei 50km į vieną pusę, tad pigūs PEV nelabai tam tinka dėl per
>> mažos akumo talpos.
>> Tame pačiame mieste į darbą automobiliu važiuoja retas.
>>
>> 2016.11.28 17:02, CodeC rašė:
>>> bullshit
>>> tiek paeme PHEV
>>> PEV paeme net 0.8%.
>>> sekmes trolint toliau.
>>>
>>> On 2016.11.28 16:43, Linas Petkevičius wrote:
>>>> Paeme apie 5 procentus, manau googlas tau pades. Taip pat, tavo
>>>> dziaugsmui, siu metu statistika bus prastesne - nupjauste nishtiakus.
>>>> Plius nuo kitu metu jie vel atnaujinami, tad logiska, jog dabar ju
>>>> niekas neskuba pirkti. Tai nedaug? Ok....
>>>>
>>>> "CodeC"  wrote in message news:o1hfj3$e9b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> tai kiek % rinkos 2015-tais paeme elektriniai ir kokius lukescius
>>>> virsyjo?
>>>>
>>>> On 2016.11.28 16:38, Linas Petkevičius wrote:
>>>>> O kodel tu ziuri tik i3 pardavimus, kurie ten tikrai nera labai
>>>>> populiarus? Dazniausiai ka matau parkinguose - VW ir Mitsubishi, 
>>>>> po to
>>>>> visokie kibiriukai.
>>>>>
>>>>> "CodeC"  wrote in message news:o1hf5r$e45$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> beje:
>>>>> Cumulative sales totaled 1,371 i3s through December 2015
>>>>>
>>>>> https://www.cbs.nl/en-gb/news/2016/09/growth-dutch-car-sales-above-eu-average 
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> cia tas minetas pasiekimas, kur 'kaimynai visus lukescius virsyjo'?
>>>>> su subsidijom pardave stuke masinu? kiek cia, ~0.3% rinkos? :)))
>>>>>
>>>>> jauciu tikrai debilai tie olandai, gero daikto net su primokejimu
>>>>> neperka.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>