autoriau rasyk dar. sitai primena posta apie atomini bombardavima, kurio atseit nebuvo. tikiuosi surinkai pilna dosje apie muska? -- t. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o1ffon$e7d$1@trimpas.omnitel.net... > aisku daug spelioniu ir svarstymu yra koks tikrasis Musko tikslas ir > vizija. apauginta paslaptim ir samokslo teorijom. > o as manau, kad jis viso labo nelabai protingas bicas :) kad viskas daug > paprasciau nei atrodo. > kad jis dabar isdirbineja technologija ir tikisi ja poto panaudoti ir > pritaikyti zymiai didesniais masteliais eiliniam elektriniam kibirui > padaryt ir pelningai parduot, akivaizdu manau. tesla pagaminti turetu > kainuot kelis kart daugiau nei jos pardavimo kaina, tai manau irgi > akivaizdu kiekvienam ne visai botanikui. taip Muskas kompensuoja tam tikra > dali islaidu, reikalingu technologijai vystyti. > tik neapsiribojant teslom ir EV, jis man sudaro tokio nelabai > susivokiancio aplinkoj ispudi. visas jo raketu mokslas ir Marso > uzkariautojo ambicijos vercia abejoti jo sugebejimu logiskai mastyti. > jis man atrodo pompastas, kuris tikisi pakartoti transporte tai, ka apple > padare su kompais ir telefonais :) tiesiog, zmogus netikintis fail'u. > deja. > GM dare EV1 kazkada. cia jauciu yra nemazai prisiziurejusiu 'who killed > the electric car' ir svaigstanciu patys nelabai supranta apie ka. is to, > kas cia rasinejama, atrodo, kad nera suvokimo kiek realiai kainuoja > pagaminti EV. tokiem siulyciau bent jau el. dvirati pabandyt pasidaryt > vaziuojanti, ir dalis pirkt ne is sroto. gal bent biski aplankys realybes > pojutis. > siek tiek interpretacijos: > http://www.sjsu.edu/faculty/watkins/electriccar.htm > > p.s. man tik idomi logika visu samokslo teoriju del naftos mafijos. > jeigu jau ji yra ir veikia butent taip - bannina EV, tai kaip cia nutiko, > kad 'leido' gaminti tiek leafus, tiek tesla tiek EV1 kazkada? > man logika sako, kad jeigu tokia butu, tai tikrai nebutu buve tokio > spektaklio, ka pradziu padarom, parduodam, duodam 'pauostyt', poto > atsaukiam ir sumalam. GM ne koks underground garazas. ka jie dare, planavo > ir projektavo tikrai nebuvo paslaptis ar siauro zmoniu rato zinios. > tiesiog - istorija ir dabartis eile kartu patvirtino, EV nei ekonomiskai > nei fiziskai net is tolo nera pakaitalas skystu kuru varomiems > automobiliams. ir tikrai ILGAI tokiu nebus. nera nei vieno fakto, > leidziancio daryti kitokias prielaidas. o failu istorijoj - ne vienas ir > ne du. > tesla irgi yra/bus failas. tam tikra prasme aisku, kalbant apie EV > lukescius globaliai. > > > On 2016.11.27 13:18, Invertuota panda wrote: >> On 11/26/16 20:11, Dainiushas wrote: >>> kas atideda, kas daro >>> >>> https://www.tesla.com/gigafactory >> >> ka jie ten realiai daro kol kas yra didele paslaptis. Kai prades uzdirPt >> baPkes, tada ziuresim. >> >