Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: tomasz
Data: 2016-11-28 00:41:49
autoriau rasyk dar.
sitai primena posta apie atomini bombardavima, kurio atseit nebuvo.

tikiuosi surinkai pilna dosje apie muska?


-- 

t.
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o1ffon$e7d$1@trimpas.omnitel.net...
> aisku daug spelioniu ir svarstymu yra koks tikrasis Musko tikslas ir 
> vizija. apauginta paslaptim ir samokslo teorijom.
> o as manau, kad jis viso labo nelabai protingas bicas :) kad viskas daug 
> paprasciau nei atrodo.
> kad jis dabar isdirbineja technologija ir tikisi ja poto panaudoti ir 
> pritaikyti zymiai didesniais masteliais eiliniam elektriniam kibirui 
> padaryt ir pelningai parduot, akivaizdu manau. tesla pagaminti turetu 
> kainuot kelis kart daugiau nei jos pardavimo kaina, tai manau irgi 
> akivaizdu kiekvienam ne visai botanikui. taip Muskas kompensuoja tam tikra 
> dali islaidu, reikalingu technologijai vystyti.
> tik neapsiribojant teslom ir EV, jis man sudaro tokio nelabai 
> susivokiancio aplinkoj ispudi. visas jo raketu mokslas ir Marso 
> uzkariautojo ambicijos vercia abejoti jo sugebejimu logiskai mastyti.
> jis man atrodo pompastas, kuris tikisi pakartoti transporte tai, ka apple 
> padare su kompais ir telefonais :) tiesiog, zmogus netikintis fail'u. 
> deja.
> GM dare EV1 kazkada. cia jauciu yra nemazai prisiziurejusiu 'who killed 
> the electric car' ir svaigstanciu patys nelabai supranta apie ka. is to, 
> kas cia rasinejama, atrodo, kad nera suvokimo kiek realiai kainuoja
> pagaminti EV. tokiem siulyciau bent jau el. dvirati pabandyt pasidaryt 
> vaziuojanti, ir dalis pirkt ne is sroto. gal bent biski aplankys realybes 
> pojutis.
> siek tiek interpretacijos:
> http://www.sjsu.edu/faculty/watkins/electriccar.htm
>
> p.s. man tik idomi logika visu samokslo teoriju del naftos mafijos.
> jeigu jau ji yra ir veikia butent taip - bannina EV, tai kaip cia nutiko, 
> kad 'leido' gaminti tiek leafus, tiek tesla tiek EV1 kazkada?
> man logika sako, kad jeigu tokia butu, tai tikrai nebutu buve tokio 
> spektaklio, ka pradziu padarom, parduodam, duodam 'pauostyt', poto 
> atsaukiam ir sumalam. GM ne koks underground garazas. ka jie dare, planavo 
> ir projektavo tikrai nebuvo paslaptis ar siauro zmoniu rato zinios.
> tiesiog - istorija ir dabartis eile kartu patvirtino, EV nei ekonomiskai 
> nei fiziskai net is tolo nera pakaitalas skystu kuru varomiems 
> automobiliams. ir tikrai ILGAI tokiu nebus. nera nei vieno fakto, 
> leidziancio daryti kitokias prielaidas. o failu istorijoj - ne vienas ir 
> ne du.
> tesla irgi yra/bus failas. tam tikra prasme aisku, kalbant apie EV 
> lukescius globaliai.
>
>
> On 2016.11.27 13:18, Invertuota panda wrote:
>> On 11/26/16 20:11, Dainiushas wrote:
>>> kas atideda, kas daro
>>>
>>> https://www.tesla.com/gigafactory
>>
>> ka jie ten realiai daro kol kas yra didele paslaptis. Kai prades uzdirPt
>> baPkes, tada ziuresim.
>>
>