p.s. bled, atsiprasant, net zoliapjoves ir trimerio normalaus elektrinio nieks dar nesugalvojo, uztai visi rimtesni benzininiai, bet el. auto tai jau nuo 20xx kazkelintu tai tikrai tikrai visi vazinesim. NX. On 2016.11.27 23:03, CodeC wrote: > nu. tipo jo. kazkas tarp ferrari ir didelio brangaus rc modelio. > bet kazkam vat atrodo, kad tai net ne kazkaip, STIPRIAI prisidejo prie > to, kad nuo 20xx kazkelintu (tikslumas px, vistiek dar kelis kart > atides), vietoje dyzelio vazines visi elektra. istatymiskai. > as manau, kad tai viso labo rinkimine akcija kokianors. > ir manau, kad tesla niekaip prie to neprisidejo ir nieko absoliuciai > nepakeite ir nepakeis. > > > p.s. nes rc modeliuose, ten, kur is esmes kaina ir ilgaamziskumas px, > nes tai hobis. geriausi modeliai yra su vidaus degimo varikliais, ne > elektriniai. nes elektra elementariai neturi tiek energijos. blogas > energy density. trumpai skrenda, blogai 'traukia'. > o public transport'e ekonominis faktorius vienas svarbiausiu. > ilgaamziskumas irgi. jeigu net nepaisant ekonomijos, elektros negali > pritempti iki skysto kuro paramteru, tai apie ka cia visi svaigstat? > > On 2016.11.27 22:52, Dainiushas wrote: >> tesla yra automobilis, kuriuo Kalifornijoje realiai galima važinėt. Ne? >> >> On 11/27/2016 10:30 PM, CodeC wrote: >>> aisku daug spelioniu ir svarstymu yra koks tikrasis Musko tikslas ir >>> vizija. apauginta paslaptim ir samokslo teorijom. >>> o as manau, kad jis viso labo nelabai protingas bicas :) kad viskas daug >>> paprasciau nei atrodo. >>> kad jis dabar isdirbineja technologija ir tikisi ja poto panaudoti ir >>> pritaikyti zymiai didesniais masteliais eiliniam elektriniam kibirui >>> padaryt ir pelningai parduot, akivaizdu manau. tesla pagaminti turetu >>> kainuot kelis kart daugiau nei jos pardavimo kaina, tai manau irgi >>> akivaizdu kiekvienam ne visai botanikui. taip Muskas kompensuoja tam >>> tikra dali islaidu, reikalingu technologijai vystyti. >>> tik neapsiribojant teslom ir EV, jis man sudaro tokio nelabai >>> susivokiancio aplinkoj ispudi. visas jo raketu mokslas ir Marso >>> uzkariautojo ambicijos vercia abejoti jo sugebejimu logiskai mastyti. >>> jis man atrodo pompastas, kuris tikisi pakartoti transporte tai, ka >>> apple padare su kompais ir telefonais :) tiesiog, zmogus netikintis >>> fail'u. deja. >>> GM dare EV1 kazkada. cia jauciu yra nemazai prisiziurejusiu 'who killed >>> the electric car' ir svaigstanciu patys nelabai supranta apie ka. is to, >>> kas cia rasinejama, atrodo, kad nera suvokimo kiek realiai kainuoja >>> pagaminti EV. tokiem siulyciau bent jau el. dvirati pabandyt pasidaryt >>> vaziuojanti, ir dalis pirkt ne is sroto. gal bent biski aplankys >>> realybes pojutis. >>> siek tiek interpretacijos: >>> http://www.sjsu.edu/faculty/watkins/electriccar.htm >>> >>> p.s. man tik idomi logika visu samokslo teoriju del naftos mafijos. >>> jeigu jau ji yra ir veikia butent taip - bannina EV, tai kaip cia >>> nutiko, kad 'leido' gaminti tiek leafus, tiek tesla tiek EV1 kazkada? >>> man logika sako, kad jeigu tokia butu, tai tikrai nebutu buve tokio >>> spektaklio, ka pradziu padarom, parduodam, duodam 'pauostyt', poto >>> atsaukiam ir sumalam. GM ne koks underground garazas. ka jie dare, >>> planavo ir projektavo tikrai nebuvo paslaptis ar siauro zmoniu rato >>> zinios. >>> tiesiog - istorija ir dabartis eile kartu patvirtino, EV nei ekonomiskai >>> nei fiziskai net is tolo nera pakaitalas skystu kuru varomiems >>> automobiliams. ir tikrai ILGAI tokiu nebus. nera nei vieno fakto, >>> leidziancio daryti kitokias prielaidas. o failu istorijoj - ne vienas ir >>> ne du. >>> tesla irgi yra/bus failas. tam tikra prasme aisku, kalbant apie EV >>> lukescius globaliai. >>> >>> >>> On 2016.11.27 13:18, Invertuota panda wrote: >>>> On 11/26/16 20:11, Dainiushas wrote: >>>>> kas atideda, kas daro >>>>> >>>>> https://www.tesla.com/gigafactory >>>> >>>> ka jie ten realiai daro kol kas yra didele paslaptis. Kai prades >>>> uzdirPt >>>> baPkes, tada ziuresim. >>>> >>> >> >