nu tai susimoki uz tai, kad neislakstytu. 2015: i3: $39,510 leaf: $27,486 On 2016.11.28 15:43, Dainiushas wrote: > tai kaip i3 neišlaksto? > > On 11/28/2016 3:16 PM, CodeC wrote: >> nu tai ir daugink tuos kilogramus. labai daug prie ko. >> beje, esu tikras, kad tas 80kw variklis ir taip jau elektroniskai >> uzribotas, nes su 80kw be sroves is baterijos ribojimo tikrai turetu >> geriau vaziuot. o 180kw be ribotuvo paimtu tiek sroves, kad ta leafo >> batarke momentaliai gabaliukais issilakstytu. todel reiktu dedi >> didesne/sunkesne/brangesne. >> >> On 2016.11.28 15:11, Dainiushas wrote: >>> tu bent supranti ką tas "density" reiškia? Tai kWh/kg. Prie ko čia kiek >>> nuvažiuos? i3 kažkaip nuvažiuoja, daugiau nei 5km >>> >>> On 11/28/2016 3:10 PM, CodeC wrote: >>>> nu. ir nuvaziuotum 5km tada. ir aisku energy density 'ne prie ko'. >>>> ok... >>>> >>>> On 2016.11.28 15:08, Dainiushas wrote: >>>>> nes įdėjo variklį 80kW. nes tokia mašina. būt įdėję 180kW - važiuotų >>>>> geriau. >>>>> >>>>> >>>>> On 11/28/2016 3:04 PM, CodeC wrote: >>>>>> sakai priklausomybe, kad ir netiesiogine, nereiskia nieko? >>>>>> kodel leafas nevaziuoja iki simto kaip tesla? juk tipo viskas easy. >>>>>> >>>>>> On 2016.11.28 14:58, Dainiushas wrote: >>>>>> >>>> >>> >> >