Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: RaR
Data: 2016-11-25 10:26:47
Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina 
((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu 
atveju tas nuvertėjimas viską permuša.

2016-11-25 09:05, Aras rašė:
> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti.
>
> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O
>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien
>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio
>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori
>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas
>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų
>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia
>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą
>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už
>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat
>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama
>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš
>> atsinaujinančių šaltinių.
>>
>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste -
>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas
>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000
>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet
>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų.
>>
>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė:
>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote:
>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar
>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau.
>>>
>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes
>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu
>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju
>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi.
>>>
>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks
>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros
>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju
>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti,
>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir
>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip
>>> ir su nafta. Etc etc.
>>>
>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu
>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo
>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant
>>> dideles kainos.
>>>
>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai
>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po
>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus
>>> iskepe savo keleivius.
>>
>