Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu atveju tas nuvertėjimas viską permuša. 2016-11-25 09:05, Aras rašė: > Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti. > > "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net... >> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O >> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien >> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio >> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori >> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas >> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų >> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia >> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą >> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už >> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat >> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama >> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš >> atsinaujinančių šaltinių. >> >> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste - >> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas >> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000 >> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet >> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų. >> >> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė: >>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote: >>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar >>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau. >>> >>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes >>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu >>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju >>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi. >>> >>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks >>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros >>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju >>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti, >>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir >>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip >>> ir su nafta. Etc etc. >>> >>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu >>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo >>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant >>> dideles kainos. >>> >>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai >>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po >>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus >>> iskepe savo keleivius. >> >