kad tokiu yra, nieks nesigincyja. as asmeniskai matau daugiau kitokiu, 'geru' masinu, prisipirktu uz 'pigiai', bet tikrai ne uz 1000 eur. ir cia jau problemos kitur, o ne technologijose. On 2016.11.25 10:24, Nevkurse wrote: > Kledaras <1000 euru eksplotuojamas 'kol vaziuoja' paparastai = tepalus > deginantis melynais dumais apsipyles lavonas. Cia siaip pastebejimas is > sono :) > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18nui$dum$1@trimpas.omnitel.net... >> as kolkas problema matau tik tepalus deginanciuose melynais dumais >> apsipylusiuose lavonuose, kurie smirda uz kilometro. kas niekaip >> nekoreliuoja nei su benzu nei su dyzeliu, o su instituciju aplaidumu. >> visos kitos tvarkingos masinos imho yra labai normaliam kompromisiniam >> ekologijos lygyje. kas pora metu perlydyt ir perdaryt visa medziagu >> kompozita, esanty tiek dyzeliniame, tiek elektriniame auto yra way >> blogiau. cia man taip atrodo :) >> >> On 2016.11.25 09:02, Dainiushas wrote: >>> bet jei žiūrėt ne taip toli, tai vaikščiot mieste būtų nepalyginamai >>> smagiau, jei vietoj dyzelių važinėtų leaf'ai >>> >>> On 11/25/2016 8:55 AM, CodeC wrote: >>>> On 2016.11.25 08:24, RaR wrote: >>>>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio >>>>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori >>>> >>>> tai suvok. jo prasme - papildyti biudzeta. kaip ir visu kitu mokesciu. >>>> >>>>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000 >>>>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet >>>>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų. >>>> >>>> kas idomiausia, tai jeigu jau esi 'zalias', tai turetum suvokti, kad >>>> tokiu 'kledaru' vartojimas yra pati dziausia ekologija, kokia tik gali >>>> buti. kuo ilgiau tokius naudoji, tuo labiau ekologiskas esi. nu cia jei >>>> toliau savo nosies matai. >>>> >>> >> >