Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-11-25 15:57:36
Suki į šalį nuo diskusijos. Dėl naftos nei vidaus degimo varikliai, nei akumuliatoriai nesikeitė.

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fs5$45u$2@trimpas.omnitel.net...
> siaip, ne i tema...
> nes tie varikliai vandenuka degina.
> nesigilink.
> 
> On 2016.11.25 15:54, Aras wrote:
>> Kalbėjote TIK apie vidaus degimo variklius ir akumuliatorius. Prie ko čia nafta?
>>
>>
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fjt$43j$1@trimpas.omnitel.net...
>>> net nesigilinant i klaidas tavo tikejime, pamirsti viena esmini dalyka,
>>> kad jokiu elektromobiliu nebus be naftos. apskritai, be naftos butu
>>> biski zopa. ji toli grazu ne vien kurui naudojama. tai as nzn kaip viska
>>> globaliai isivaizduoji, kaip turetu atrodyti pasaulis ir kas turetu
>>> priversti viska pasikeisti taip, kad nafta butu isgaunama,
>>> perkama-parduodama, del jos kariaujama, perdirbama ir naudojama TIK
>>> pagalbiniais tikslais, nenaudojant jos kurui? kaip tavo manymu atrodytu
>>> visos pagrindines rinkos ir apskritai pasaulis? :))
>>> as vieninteli logiska varianta matau - kai pajusim realu naftos stygiu,
>>> tada kazkas is esmes keisis. kolkas, deja deja...
>>> p.s. tu gal mane klaidingai supratai. as nesu nusistates pries
>>> elektromobili ir technologijas. as jomis domiuosi ir stengiuosi galvoti,
>>> o ne tiketi kazkuo. vertinti aplinka ir faktus objektyviai, o ne remtis
>>> desimtmecius kartojamomis nepagristom nesamonem.
>>>
>>> p.s. tik pastebejimas. tai eilinis kartas, kai 'neidijotas' pradeda eiti
>>> i asmeniskumus ir pritrukes savitvardos ir konstruktyviu argumentu,
>>> puola izeidineti. zinai ka tai reiskia? man tai neskauda... :)
>>>
>>> On 2016.11.25 15:36, quercus wrote:
>>>> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias
>>>> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais
>>>> problemų nėra.
>>>>
>>>> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų
>>>> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus
>>>> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai
>>>> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai...
>>>> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis
>>>> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais
>>>> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant
>>>> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau
>>>> ten dviračio išradinėt nėra kur.
>>>>
>>>> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant
>>>> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau
>>>> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto,
>>>> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės
>>>> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas
>>>> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat
>>>> greitėja. Reikia tik pasidomėt.
>>>>
>>>> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo
>>>> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai
>>>> nelabai yra prasmės diskutuot.
>>>>
>>>> q.
>>>>
>>>>
>>>> On 25/11/16 12:36, Aras wrote:
>>>>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių
>>>>> technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp
>>>>> benzininių/elektrinių automobilių.
>>>>>
>>>>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message
>>>>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint
>>>>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.)
>>>>>>
>>>>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda.
>>>>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su
>>>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta.
>>>>>>
>>>>>> q.
>>>>>>
>>>>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote:
>>>>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo
>>>>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo.
>>>>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir
>>>>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj
>>>>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko.
>>>>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose
>>>>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu
>>>>>>> nesiuntinjes.
>>>>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur
>>>>>>> nenuprogresavo, deja.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote:
>>>>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus
>>>>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba
>>>>>>>> užčiaupk srėbtuvę.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>>>>> news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei
>>>>>>>>>> vidaus
>>>>>>>>>> degimo variklių.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir
>>>>>>>>> skaiciais.
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
> 
>