Suki į šalį nuo diskusijos. Dėl naftos nei vidaus degimo varikliai, nei akumuliatoriai nesikeitė. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fs5$45u$2@trimpas.omnitel.net... > siaip, ne i tema... > nes tie varikliai vandenuka degina. > nesigilink. > > On 2016.11.25 15:54, Aras wrote: >> Kalbėjote TIK apie vidaus degimo variklius ir akumuliatorius. Prie ko čia nafta? >> >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fjt$43j$1@trimpas.omnitel.net... >>> net nesigilinant i klaidas tavo tikejime, pamirsti viena esmini dalyka, >>> kad jokiu elektromobiliu nebus be naftos. apskritai, be naftos butu >>> biski zopa. ji toli grazu ne vien kurui naudojama. tai as nzn kaip viska >>> globaliai isivaizduoji, kaip turetu atrodyti pasaulis ir kas turetu >>> priversti viska pasikeisti taip, kad nafta butu isgaunama, >>> perkama-parduodama, del jos kariaujama, perdirbama ir naudojama TIK >>> pagalbiniais tikslais, nenaudojant jos kurui? kaip tavo manymu atrodytu >>> visos pagrindines rinkos ir apskritai pasaulis? :)) >>> as vieninteli logiska varianta matau - kai pajusim realu naftos stygiu, >>> tada kazkas is esmes keisis. kolkas, deja deja... >>> p.s. tu gal mane klaidingai supratai. as nesu nusistates pries >>> elektromobili ir technologijas. as jomis domiuosi ir stengiuosi galvoti, >>> o ne tiketi kazkuo. vertinti aplinka ir faktus objektyviai, o ne remtis >>> desimtmecius kartojamomis nepagristom nesamonem. >>> >>> p.s. tik pastebejimas. tai eilinis kartas, kai 'neidijotas' pradeda eiti >>> i asmeniskumus ir pritrukes savitvardos ir konstruktyviu argumentu, >>> puola izeidineti. zinai ka tai reiskia? man tai neskauda... :) >>> >>> On 2016.11.25 15:36, quercus wrote: >>>> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias >>>> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais >>>> problemų nėra. >>>> >>>> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų >>>> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus >>>> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai >>>> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai... >>>> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis >>>> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais >>>> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant >>>> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau >>>> ten dviračio išradinėt nėra kur. >>>> >>>> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant >>>> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau >>>> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto, >>>> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės >>>> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas >>>> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat >>>> greitėja. Reikia tik pasidomėt. >>>> >>>> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo >>>> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai >>>> nelabai yra prasmės diskutuot. >>>> >>>> q. >>>> >>>> >>>> On 25/11/16 12:36, Aras wrote: >>>>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių >>>>> technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp >>>>> benzininių/elektrinių automobilių. >>>>> >>>>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message >>>>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint >>>>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.) >>>>>> >>>>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda. >>>>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su >>>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. >>>>>> >>>>>> q. >>>>>> >>>>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote: >>>>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo >>>>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo. >>>>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir >>>>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj >>>>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko. >>>>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose >>>>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu >>>>>>> nesiuntinjes. >>>>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur >>>>>>> nenuprogresavo, deja. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote: >>>>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus >>>>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo? >>>>>>>> >>>>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba >>>>>>>> užčiaupk srėbtuvę. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>> news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei >>>>>>>>>> vidaus >>>>>>>>>> degimo variklių. >>>>>>>>> >>>>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir >>>>>>>>> skaiciais. >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >