Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: nekas
Data: 2016-11-24 10:56:43
Cia koks dyzelis, darantis 100 per 7s, vaziuoja su 5l / 100km
Nepamirskim, kad veiksmas miestas ir automatas - nes lyginam su 
elektriniais. Tai bus bent jau 7 l, o gal ir 10 l ir daugiau, jei trumpi 
atstumai.

On 2016-11-24 09:07, CodeC wrote:
> On 2016.11.24 00:29, Dainiushas wrote:
>>
>>> nu tai kur nori, ten tempi. as gal rasiu, kur gerai 'paziurejes' megane
>>> uz 13k gausi. irgi argumentas?
>>>
>>
>> nu tai pasižiūrėk Leaf'ą analogiškai
>>
>>>
>>>> nu kaip pažiūrėsi. surask kibirą kuris startuos kaip elektra, 
>>>> pažiūrėsi
>>>> kiek ris ir kiek kainuos :D
>>>
>>> apsviesk kas ten ypatingo, aisku nesvaigstant apie teslas visokias.
>>> pvz alfa giulia kainuoja panasiai kaip tas leafas. atrodo ir vaziuoja
>>> kaip masina. 0-100 speju gausis vos ne per puse geresnis.
>>>
>>
>> Tam kur per pusę geresnis mieste reiks turbūt virš 10 98-to. likutinė
>
> skaityk is naujo. 2.2 dyzelis vartoja ~5l/100, vaziuoja 6.4-8.4s/100kmh.
> leafas jei gerai pamenu >11s/100kmh. apie koki elektros startavima tu 
> cia sneki? bilekuris nekibirnis dyzelis paliks ta leafa toli toli. ar 
> jau apie supercarus cia?
>
>> alfos kaži ar bus geresnė už Leaf'o su mirusia batareike :). Čia viską
>> sudėjus turbūt troikė pigiau gausis :D. Bet tai bet kuriuo atveju
>> neturės nieko bendro su Leaf'o kilometro kaina, su žaliu įvaizdžiu, su
>> autobusų juostomis ir su haliavu parkavimu ;).
>>
>> nu ir ne tik leaf'as yra. galų gale yra i3, ūrodas, bet prikolnas ir
>> valit neblogai jau :)
>