Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-24 10:56:07
per pusę metų? Pats supranti, kad toks akumuliatorius nei kam aktualus 
nei kam įdomus.

pasižiūrėk kas ten gaunasi prie 3.7V

http://www.ibt-power.com/bkencel/Graphs/LiIonChargeGph.JPG



On 11/24/2016 10:50 AM, CodeC wrote:
> cia tu nori. nei vienas akumas nera 'padarytas' su 4.2 V itampa. yra
> 3.7, 3.8, 3.2. Tie 4.2V yra akumo zudymas, norint ji greiciau pakrauti.
> krauk 3.7V apribojes, srove tekes i akuma tol, kol pasieks nominalia
> itampa. LETAI.
>
> On 2016.11.24 10:46, Dainiushas wrote:
>> tu vėl nori "prasileist", kaip jau ne kartą buvo.
>>
>> Jei akumas padarytas su 4.2V įtampa, kokia prasmė išsipisinėt ir bandyt
>> jį ĮKRAUT įtampa, kuri jam yra nominali? Taigi bet kuriuo atveju
>> įkroviklis turi ją viršyt, kad srovė tekėtų Į akumuliatorių.
>>
>> On 11/24/2016 10:43 AM, CodeC wrote:
>>> sesk du. ir nedraskyk akiu :)
>>>
>>> On 2016.11.24 10:42, Dainiushas wrote:
>>>> ką reiškia apribojęs 3.7V? Niekad nepakrausi. NIEKADA
>>>>
>>>> On 11/24/2016 10:38 AM, CodeC wrote:
>>>>> tiktai? 4.2V kas? pakrauk akuma 3.7V apribojes, papasakok kiek laiko
>>>>> krovei.
>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>