On 2016.11.29 09:17, Dainiushas wrote: > nu o tai jei tavo dyzelis pradės 15 srėbt, tai kur kreipsies? :) pas dede Zaza. > > dėl kablio tai bbž, neįsivaizduoju. kaip ir tai kam jo ant to leaf'o > gali reikt :) dviraciams vezt. > > n 11/29/2016 9:10 AM, CodeC wrote: >> su salyga, kad tikrai panasios sanaudos ir kazkas pasubsidijuoja iki >> 'normalios' auto kainos, tai gal grynai ekonomine nauda kazkokia ir >> atsiranda. uztenka subsidijas nuimti ir vsio, monkes biznis is karto. >> cia jau susitaikant, kad praktiskai nera is ko rinktis. imi pamirses >> visus patinka/nepatinka, nes sutaupysi keleta euru per menesi. cia >> reikia labai jau nisini pirkeja rasti, kuris pirkdamas nauja masina, kas >> bet kuriuo atveju nera pigu, gilintusi iki tokio lygio taupymo su >> praktiskai jokios garantijos, kad taip tikrai bus. garantinis to priuso >> nepriims, jeigu jis prades 10 mieste sriobt, sakys vaziuot nemoki. >> >> p.s. toks niuansas kaip kablys ant priusu legalus? nes kiek zinau ant >> lyfu visokiu tai ne. cia dar viens >> >> On 2016.11.28 20:17, Dainiushas wrote: >>> nu tai kažkas rašė, Vilniuje per šalčius kamščius IKI 8/100 >>> >>> tai skaitau labai neblogai, ne toks ir mažas automobilis su automatine >>> transmisija. ir jokio dyzelinio briedo >>> >>> 11/28/2016 8:02 PM, KEdas rašė: >>>> O galima sužinoti kas tuose Priusuose yra taip gerai, kad juos verta >>>> pirkti? >>>> Kiek pamenu, labiausiai juose kliuvo faktas, kad ekonomijos ten nelabai >>>> atsiranda, o elektra jame labiau primena pardavimų vadybininko >>>> pageidavimų pildymą nei realią naudą vartotojui. >>>> >>>> >> >