Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-25 15:53:06
tik vat keista, kad pvz elementariu foto grade celiu talpa is esmes jau 
nesikeicia seniai. AA size elemento talpa kaip kabo palei 2000mah taip 
ir kabes matomai dar ilgai. progresas...

On 2016.11.25 15:50, Aras wrote:
> Sutinku, tačiau ponas kodekas įsivaizduoja, kad vidaus degimo varikliai patobulėjo žymiai stipriau lyginant su akumuliatoriais. Tik tiek.
>
>
> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message news:o19eoe$3dq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias
>> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais
>> problemų nėra.
>>
>> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų
>> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus
>> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai
>> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai...
>> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis
>> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais
>> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant
>> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau
>> ten dviračio išradinėt nėra kur.
>>
>> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant
>> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau
>> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto,
>> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės
>> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas
>> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat
>> greitėja. Reikia tik pasidomėt.
>>
>> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo
>> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai
>> nelabai yra prasmės diskutuot.
>>
>> q.
>>
>>
>> On 25/11/16 12:36, Aras wrote:
>>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp benzininių/elektrinių automobilių.
>>>
>>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint
>>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.)
>>>>
>>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda.
>>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su
>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta.
>>>>
>>>> q.
>>>>
>>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote:
>>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo
>>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo.
>>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir
>>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj
>>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko.
>>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose
>>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu
>>>>> nesiuntinjes.
>>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur
>>>>> nenuprogresavo, deja.
>>>>>
>>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote:
>>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus
>>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo?
>>>>>>
>>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba
>>>>>> užčiaupk srėbtuvę.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus
>>>>>>>> degimo variklių.
>>>>>>>
>>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir
>>>>>>> skaiciais.
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>