Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-30 10:00:28
nu tai su e pasismaukysi ilgiau po miestą, baigsis batareika ir bus 8s 
iki 100 :)

On 11/30/2016 9:58 AM, spakainas wrote:
> O šitą - kuo ten labai iš principo daug skiriasi 330i nuo 330E? 5.8 ir
> 6.1 iki šimpto attitinkamai. Pas abu i4 motorai. Tam tie skaičiukai ir
> sugalvoti, kad botanikams lengviau lygint būtų. Ar aš čia kažko nežinau?
>
> 2016.11.29 23:09, Dainiushas rašė:
>> boootanikams - skaičiukai tie patys
>>
>> 11/29/2016 6:21 PM, invertuota panda rašė:
>>> On Tue, 29 Nov 2016 15:04:32 +0100, "Mindaugas"
>>> <viesasemailas@gmail.com> wrote:
>>>> Čia kažkas rašė apie hybrid'ų brangumą, delfis kaip tik straipsnį
>>>> įmetė:
>>>> http://www.delfi.lt/auto/testai/bmw-keiciasi-ir-puola-placiu-frontu.d?id=73013934
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Įdomiausia kaina, hybridas ir dar su plug-in pigiau nei dyzelis:
>>>> „330e“ kainuoja vos tūkstančiu daugiau nei „330i“ ir net 5000 eurų
>>>> pigiau už dyzelinį „330d“ variantą. Tad hibridų priešininkai savo
>>>> pasirinkimo nebegalės pateisinti neproporcingai didele kaina
>>>
>>> kodėl ne? 330e nėra tas pac kas 330i ar 330d.
>>>
>>