toks, kuris GALI vaziuoti su 5l ARBA per 7s iki 100-to. kaip nori taip vaziuoji. pasirinkimo laisve - cia esme. leafe turi pasirinkima is labai prasto valinimo/prasto atstumo bei is prasto valinimo/labai prasto atstumo. On 2016.11.24 10:56, nekas wrote: > Cia koks dyzelis, darantis 100 per 7s, vaziuoja su 5l / 100km > Nepamirskim, kad veiksmas miestas ir automatas - nes lyginam su > elektriniais. Tai bus bent jau 7 l, o gal ir 10 l ir daugiau, jei trumpi > atstumai. > > On 2016-11-24 09:07, CodeC wrote: >> On 2016.11.24 00:29, Dainiushas wrote: >>> >>>> nu tai kur nori, ten tempi. as gal rasiu, kur gerai 'paziurejes' megane >>>> uz 13k gausi. irgi argumentas? >>>> >>> >>> nu tai pasižiūrėk Leaf'ą analogiškai >>> >>>> >>>>> nu kaip pažiūrėsi. surask kibirą kuris startuos kaip elektra, >>>>> pažiūrėsi >>>>> kiek ris ir kiek kainuos :D >>>> >>>> apsviesk kas ten ypatingo, aisku nesvaigstant apie teslas visokias. >>>> pvz alfa giulia kainuoja panasiai kaip tas leafas. atrodo ir vaziuoja >>>> kaip masina. 0-100 speju gausis vos ne per puse geresnis. >>>> >>> >>> Tam kur per pusę geresnis mieste reiks turbūt virš 10 98-to. likutinė >> >> skaityk is naujo. 2.2 dyzelis vartoja ~5l/100, vaziuoja 6.4-8.4s/100kmh. >> leafas jei gerai pamenu >11s/100kmh. apie koki elektros startavima tu >> cia sneki? bilekuris nekibirnis dyzelis paliks ta leafa toli toli. ar >> jau apie supercarus cia? >> >>> alfos kaži ar bus geresnė už Leaf'o su mirusia batareike :). Čia viską >>> sudėjus turbūt troikė pigiau gausis :D. Bet tai bet kuriuo atveju >>> neturės nieko bendro su Leaf'o kilometro kaina, su žaliu įvaizdžiu, su >>> autobusų juostomis ir su haliavu parkavimu ;). >>> >>> nu ir ne tik leaf'as yra. galų gale yra i3, ūrodas, bet prikolnas ir >>> valit neblogai jau :) >> >