Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-24 11:00:12
toks, kuris GALI vaziuoti su 5l ARBA per 7s iki 100-to.
kaip nori taip vaziuoji. pasirinkimo laisve - cia esme.
leafe turi pasirinkima is labai prasto valinimo/prasto atstumo bei is 
prasto valinimo/labai prasto atstumo.

On 2016.11.24 10:56, nekas wrote:
> Cia koks dyzelis, darantis 100 per 7s, vaziuoja su 5l / 100km
> Nepamirskim, kad veiksmas miestas ir automatas - nes lyginam su
> elektriniais. Tai bus bent jau 7 l, o gal ir 10 l ir daugiau, jei trumpi
> atstumai.
>
> On 2016-11-24 09:07, CodeC wrote:
>> On 2016.11.24 00:29, Dainiushas wrote:
>>>
>>>> nu tai kur nori, ten tempi. as gal rasiu, kur gerai 'paziurejes' megane
>>>> uz 13k gausi. irgi argumentas?
>>>>
>>>
>>> nu tai pasižiūrėk Leaf'ą analogiškai
>>>
>>>>
>>>>> nu kaip pažiūrėsi. surask kibirą kuris startuos kaip elektra,
>>>>> pažiūrėsi
>>>>> kiek ris ir kiek kainuos :D
>>>>
>>>> apsviesk kas ten ypatingo, aisku nesvaigstant apie teslas visokias.
>>>> pvz alfa giulia kainuoja panasiai kaip tas leafas. atrodo ir vaziuoja
>>>> kaip masina. 0-100 speju gausis vos ne per puse geresnis.
>>>>
>>>
>>> Tam kur per pusę geresnis mieste reiks turbūt virš 10 98-to. likutinė
>>
>> skaityk is naujo. 2.2 dyzelis vartoja ~5l/100, vaziuoja 6.4-8.4s/100kmh.
>> leafas jei gerai pamenu >11s/100kmh. apie koki elektros startavima tu
>> cia sneki? bilekuris nekibirnis dyzelis paliks ta leafa toli toli. ar
>> jau apie supercarus cia?
>>
>>> alfos kaži ar bus geresnė už Leaf'o su mirusia batareike :). Čia viską
>>> sudėjus turbūt troikė pigiau gausis :D. Bet tai bet kuriuo atveju
>>> neturės nieko bendro su Leaf'o kilometro kaina, su žaliu įvaizdžiu, su
>>> autobusų juostomis ir su haliavu parkavimu ;).
>>>
>>> nu ir ne tik leaf'as yra. galų gale yra i3, ūrodas, bet prikolnas ir
>>> valit neblogai jau :)
>>
>