Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-11-23 12:49:16
Ai beje pamirsau dar viena svarbu niaunsa, benzai ir tuo labiau 
dyzeliai, tai tu paciu metu bus nuvaziave desimtimis kartu daugiau nei 
elektromobilis, todel jo bukle bus nepalyginamai geresne.

On 11/23/2016 12:37 PM, Paulius Zaleckas wrote:
> Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV arba
> Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai vazinejo
> su Volvo XC70.
> Vazineja su elektra, nes:
> - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste sankryzose
> - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau
> - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka
> - nemokamas parkingas
> - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau kaip ir
> nieko
>
> Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet
> atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai,
> antifrizai ir t.t.
>
> Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias
> surasei. Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne per
> geriausia.
>
> On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote:
>> Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo:
>> 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu?
>> 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos?
>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)?
>> - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)?
>> - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų
>> laikotarpyje)?
>>
>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai,
>> ko gero, kaip ir tradicinei mašinai?
>>
>> Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną?
>> Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau,
>> kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama.
>>
>