Ai beje pamirsau dar viena svarbu niaunsa, benzai ir tuo labiau dyzeliai, tai tu paciu metu bus nuvaziave desimtimis kartu daugiau nei elektromobilis, todel jo bukle bus nepalyginamai geresne. On 11/23/2016 12:37 PM, Paulius Zaleckas wrote: > Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV arba > Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai vazinejo > su Volvo XC70. > Vazineja su elektra, nes: > - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste sankryzose > - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau > - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka > - nemokamas parkingas > - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau kaip ir > nieko > > Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet > atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai, > antifrizai ir t.t. > > Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias > surasei. Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne per > geriausia. > > On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote: >> Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo: >> 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu? >> 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos? >> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)? >> - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)? >> - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų >> laikotarpyje)? >> >> Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai, >> ko gero, kaip ir tradicinei mašinai? >> >> Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną? >> Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau, >> kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama. >> >