Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: RaR
Data: 2016-11-25 12:08:42
Tai čia su visa technika technika panašiai - vis dažniau viskas keičiama 
blokais. Arba nekeičiama.

2016-11-25 11:48, Aras rašė:
> Aš bijau, kad elektrinių automobilių nuvertėjimas nepasislinktų kompiuterinės technikos nuvertėjimo pusėn, t.y. aparatas dar geras, nu bet va, "servisai nebetaiso, dalių nėra, pirk naują".
>
>
> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18urg$ke4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Čia kalbėjau apskritai apie nuvertėjimą. O elektromobilių, kai jie
>> nebebus egzotika, nuvertėjimas bus panašus kaip kitų. Juk visai
>> neseniai, tikriausiai, ir naudotą hibridą buvo labai sunku parduoti?
>>
>> 2016-11-25 10:52, Aras rašė:
>>> Sutinku. Iš šios pusės taip pat įdomu, koks bus nuvertėjimas tų elektrinių mašinų po, tarkim, 5 metų.
>>>
>>>
>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18sk7$i9e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina
>>>> ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu
>>>> atveju tas nuvertėjimas viską permuša.
>>>>
>>>> 2016-11-25 09:05, Aras rašė:
>>>>> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti.
>>>>>
>>>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O
>>>>>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien
>>>>>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio
>>>>>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori
>>>>>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas
>>>>>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų
>>>>>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia
>>>>>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą
>>>>>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už
>>>>>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat
>>>>>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama
>>>>>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš
>>>>>> atsinaujinančių šaltinių.
>>>>>>
>>>>>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste -
>>>>>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas
>>>>>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000
>>>>>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet
>>>>>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų.
>>>>>>
>>>>>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė:
>>>>>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar
>>>>>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau.
>>>>>>>
>>>>>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes
>>>>>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu
>>>>>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju
>>>>>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi.
>>>>>>>
>>>>>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks
>>>>>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros
>>>>>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju
>>>>>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti,
>>>>>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir
>>>>>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip
>>>>>>> ir su nafta. Etc etc.
>>>>>>>
>>>>>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu
>>>>>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo
>>>>>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant
>>>>>>> dideles kainos.
>>>>>>>
>>>>>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai
>>>>>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po
>>>>>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus
>>>>>>> iskepe savo keleivius.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>