Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-02 14:42:14
On 12/2/16 08:09, spakainas wrote:
> Bet tamsta tai žiūriu taip gausiai pesimizmo miltukų užuostęs esi.
Realybės. Žėk, reikalas labai paprastas:
1. Akumas yra talpykla sauganti DAUG energijos. Yra daug žinomų ir gana
tiketinų scenarijų, kurie minėtą energiją staiga išlaisvina ir tuom jį
paverčia į bombą. Lygiai taip pat kaip ir benzo bakas ar dujų balionas.
Žr. aktualius šamesungo nuotykius.
2. Kaip pasekmė - nori ar nenori, juos pradės reglamentuoti, reiškia
turės atsirast visi klasikiniai reglamentavimo svertai tokie kaip
sertifikavimas ir kontrolė. Jei ne iškart, tai po poros geresnių gaisrų
jau tikrai.
3. Gamintojai LABAI suinteresuoti pagaliau įtvirtinti
Gilette/Nespresso/Keurig etc verslo modelį, t.y. jūzerius paversti
abonentais. Nes taip jiems labiau apsimoka.
Reiškia jie ims investuoti į tokio modelio apsaugą, t.y. aktyviai
užkirtinėt apėjimo galimybes (žr. printerių rašalo pasaulį). Kadangi
reikalai kiek daugiau nei rašaliukas (vieneto kaina), tai ir apsauga bus
atitinkamai advanced. Rinkoje yra sočiai veikiančių (nenulaužtų)
pavyzdžių. Kadangi gamint keletą variantų neapsimoka, plius žr. punktą
#2, tai minėta apsauga bus visur, net ir tose mašinose kur akumai ne
nuomojami, o parduodami. Galų gale, jei ne valdžia, tai draudimo kontoros.
Beje, tie visi ChaDEMO ir pan interfeisai turi komunikacijos kanalą per
kurį identifikuojamas automobilis su mintim per tai padaryt ir billingą
(t.y. su reikalingom apsaugom). Jokių problemų per jį kartu patikrint ir
akumo celių "kilmę" ir pažūrėt legalios ar ne. Ir tada nekraut
motyvuojant saugumo problemoms.