Nesuprantu - taigi tas pūtimas ir langų šildymas veikia nuo elektros ir vidaus degimo varikliuose, plius ten dar yra praradimai verčiant šilumos energiją į mechaninę, ir iš jos į elektrą. Tai čia arba patologinis taupymas, arba akumuliatoriaus talpa tikrai per maža važinėjimui žiemą. Jeigu pačiam automobilyje nešalta, tai to šildymo tiktai nereikia vien rasojimo nupūtimui - stiprus šalto oro pūtimas rasojimą panaikina labai greitai. 2016-11-25 10:44, Dainiushas rašė: > tai kaip kitaip gali būt su rasojimu, jei uždaromas sauso oro patekimas > iš lauko? :D > > įsijunk recirkuliaciją, užrasos momentaliai. > > > On 11/25/2016 10:42 AM, Linas Petkevičius wrote: >> Su I3 nuvaziaves kokius 5000 km jau. Gal kazkas kitaip isspresta, bet >> del rasojimo problemu tik cia pirma karta isgirdau. Ar kazka ne taip >> darau? >> >> "Dainiushas" wrote in message news:o18sdb$i2o$1@trimpas.omnitel.net... >> >> na tai bet tai nieko nepasako apie Leaf'ą tai, kad su juo važinėja >> kažkoks lopas botanikas ir rašo į blogą nesąmones :). >> >> Va man pvz. vietoj troikės leaf'as puikiai sueitų, įkrovos jaučiu >> savaitei užtektų. Ir nereiktų savaitgalį būtent su ja važinėt vien tam, >> kad bent majonezas iš tepalo išgaruotų.... >> >> On 11/25/2016 10:16 AM, CodeC wrote: >>> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto leafo >>> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose apie >>> savo genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena. >>> >>> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote: >>>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D >>>> >>> >> >