Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-25 15:50:53
net nesigilinant i klaidas tavo tikejime, pamirsti viena esmini dalyka, 
kad jokiu elektromobiliu nebus be naftos. apskritai, be naftos butu 
biski zopa. ji toli grazu ne vien kurui naudojama. tai as nzn kaip viska 
globaliai isivaizduoji, kaip turetu atrodyti pasaulis ir kas turetu 
priversti viska pasikeisti taip, kad nafta butu isgaunama, 
perkama-parduodama, del jos kariaujama, perdirbama ir naudojama TIK 
pagalbiniais tikslais, nenaudojant jos kurui? kaip tavo manymu atrodytu 
visos pagrindines rinkos ir apskritai pasaulis? :))
as vieninteli logiska varianta matau - kai pajusim realu naftos stygiu, 
tada kazkas is esmes keisis. kolkas, deja deja...
p.s. tu gal mane klaidingai supratai. as nesu nusistates pries 
elektromobili ir technologijas. as jomis domiuosi ir stengiuosi galvoti, 
o ne tiketi kazkuo. vertinti aplinka ir faktus objektyviai, o ne remtis 
desimtmecius kartojamomis nepagristom nesamonem.

p.s. tik pastebejimas. tai eilinis kartas, kai 'neidijotas' pradeda eiti 
i asmeniskumus ir pritrukes savitvardos ir konstruktyviu argumentu, 
puola izeidineti. zinai ka tai reiskia? man tai neskauda... :)

On 2016.11.25 15:36, quercus wrote:
> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias
> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais
> problemų nėra.
>
> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų
> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus
> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai
> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai...
> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis
> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais
> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant
> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau
> ten dviračio išradinėt nėra kur.
>
> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant
> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau
> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto,
> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės
> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas
> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat
> greitėja. Reikia tik pasidomėt.
>
> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo
> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai
> nelabai yra prasmės diskutuot.
>
> q.
>
>
> On 25/11/16 12:36, Aras wrote:
>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių
>> technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp
>> benzininių/elektrinių automobilių.
>>
>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message
>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint
>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.)
>>>
>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda.
>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su
>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta.
>>>
>>> q.
>>>
>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote:
>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo
>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo.
>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir
>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj
>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko.
>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose
>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu
>>>> nesiuntinjes.
>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur
>>>> nenuprogresavo, deja.
>>>>
>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote:
>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus
>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo?
>>>>>
>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba
>>>>> užčiaupk srėbtuvę.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>> news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote:
>>>>>>
>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei
>>>>>>> vidaus
>>>>>>> degimo variklių.
>>>>>>
>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir
>>>>>> skaiciais.
>>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>