Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-28 13:19:22
Bet žiūrėkit vIrai, kaip dabar menu kaip apie tajotos primusus prieš 
kokį dešimtmetį pizdelinot - kad xuijnia ant ratų, gedimų tikimybė 
didėja eksponente, nes ten pyzdec kaip visko daug - 2 sistemos, o jau su 
elektra tai išvis bus pzdecas... Na ir ką turim rezultate - vienas iš 
patikimesnių automobilių, elektros dalis (ne)patikimumu niekuo perdaug 
neišsiskirianti, pilna buvusių ex taksų su didelėm ridom ir t.t. Tai gal 
ir aliektramobiliais bus taip? SvaiKstat čia gal gi visai be reikalo? ;]

2016.11.23 13:48, Dainiushas rašė:
> nu taip taip, ten varikliai su šepetėliais, elektronikos jokios,
> batareikos irgi amžinos.....
>
> kita vertus, tam tfsi bent aišku ką remontuot....skirtingai nuo derva
> užlieto elektros variklio greičio reguliatoriaus.
>
> On 11/23/2016 1:46 PM, Arj wrote:
>> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra.
>> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo
>> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam elektrovarikliui
>> kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti kontaktus
>> aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija tepalo
>> suvartojimui sumazinti :)
>>
>> "Laimis"  parašė naujienų news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir
>> negendacia elektronika ir t.t. ?
>>
>>
>>
>