Bet žiūrėkit vIrai, kaip dabar menu kaip apie tajotos primusus prieš kokį dešimtmetį pizdelinot - kad xuijnia ant ratų, gedimų tikimybė didėja eksponente, nes ten pyzdec kaip visko daug - 2 sistemos, o jau su elektra tai išvis bus pzdecas... Na ir ką turim rezultate - vienas iš patikimesnių automobilių, elektros dalis (ne)patikimumu niekuo perdaug neišsiskirianti, pilna buvusių ex taksų su didelėm ridom ir t.t. Tai gal ir aliektramobiliais bus taip? SvaiKstat čia gal gi visai be reikalo? ;] 2016.11.23 13:48, Dainiushas rašė: > nu taip taip, ten varikliai su šepetėliais, elektronikos jokios, > batareikos irgi amžinos..... > > kita vertus, tam tfsi bent aišku ką remontuot....skirtingai nuo derva > užlieto elektros variklio greičio reguliatoriaus. > > On 11/23/2016 1:46 PM, Arj wrote: >> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra. >> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo >> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam elektrovarikliui >> kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti kontaktus >> aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija tepalo >> suvartojimui sumazinti :) >> >> "Laimis" parašė naujienų news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net... >> >> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir >> negendacia elektronika ir t.t. ? >> >> >> >