Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-11-28 15:55:33
Nezinaukokie motyvai pas NL (durniai turbut), bet su lengvatomis,
pafarsiruotas i3 kainuoja kazkur apie 22.000.
"CodeC" wrote in message news:o1hcpj$cdo$1@trimpas.omnitel.net...
nu tai susimoki uz tai, kad neislakstytu.
2015:
i3: $39,510
leaf: $27,486
On 2016.11.28 15:43, Dainiushas wrote:
> tai kaip i3 neišlaksto?
>
> On 11/28/2016 3:16 PM, CodeC wrote:
>> nu tai ir daugink tuos kilogramus. labai daug prie ko.
>> beje, esu tikras, kad tas 80kw variklis ir taip jau elektroniskai
>> uzribotas, nes su 80kw be sroves is baterijos ribojimo tikrai turetu
>> geriau vaziuot. o 180kw be ribotuvo paimtu tiek sroves, kad ta leafo
>> batarke momentaliai gabaliukais issilakstytu. todel reiktu dedi
>> didesne/sunkesne/brangesne.
>>
>> On 2016.11.28 15:11, Dainiushas wrote:
>>> tu bent supranti ką tas "density" reiškia? Tai kWh/kg. Prie ko čia kiek
>>> nuvažiuos? i3 kažkaip nuvažiuoja, daugiau nei 5km
>>>
>>> On 11/28/2016 3:10 PM, CodeC wrote:
>>>> nu. ir nuvaziuotum 5km tada. ir aisku energy density 'ne prie ko'.
>>>> ok...
>>>>
>>>> On 2016.11.28 15:08, Dainiushas wrote:
>>>>> nes įdėjo variklį 80kW. nes tokia mašina. būt įdėję 180kW - važiuotų
>>>>> geriau.
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 11/28/2016 3:04 PM, CodeC wrote:
>>>>>> sakai priklausomybe, kad ir netiesiogine, nereiskia nieko?
>>>>>> kodel leafas nevaziuoja iki simto kaip tesla? juk tipo viskas easy.
>>>>>>
>>>>>> On 2016.11.28 14:58, Dainiushas wrote:
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>