Man regis kondicionierius prie minuso visai neįsijungia. 2016.11.28 12:40, RaR rašė: > O tai elektromobiliuose nėra kondicionierių? Priekinio stiklo šildymą > irgi gali įtaisyti. Nežinau, pas mane priekinio stiklo nupūtimo mygtukas > labai greitai nupučia jį minusinėje temperatūroje vos užvedus variklį, > kai jis dar neprigeneravęs šilumos. Ten įsijungia kondicionierius, > stipriausias pūtimas į stiklą, dėl recirkuliacijos nežiūrėjau. Dar > įjungiu priekinio stiklo šildymą. Nematau, kodėl viso to negali būti > elektromobiliuose. Aišku, jeigu taip patalogiškai taupai, tai galima ir > benzininiuose taupyti. > > Be abejo, šaltu oru santykinis benzininio variklio naudingumas kiek > padaugėja, nes bent dalis išskiriamos šilumos panaudojama. > > 2016-11-25 13:19, CodeC rašė: >> On 2016.11.25 11:31, RaR wrote: >>> Šiaip jau rasojimą įtakoja ne tiek oro drėgmė, kiek skirtumas tarp oro >>> ir stiklo temperatūros. Jeigu automobilio viduje bus tokia pati >>> temperatūra kaip lauke, tai langai nelabai ir rasos. Man tai kelia >> >> slapiuoju saltuoju periodu niekada nebus temperatura viduj tokia kaip >> lauke, ir neturi buti. todel viska lemia oro dregnumas. kai oras sausas, >> tada nerasoja, kad ir didelis temperaturu skirtumas. tam ir yra langu >> 'nurasojimo' fycia klimose. ji ta ir daro - ijungia kondiske, ijungia >> recirkuliacija ir sildyma. kondyske saldo ora paimta is salono, dregme >> kondensuojasi ir isbega lauk, tada tas pats oras pasildomas, jo >> santykinis dregnumas dar labiau sumazeja, nes oras susyla ir issiplecia. >> tas sausas oras 'surenka' dregme nuo stiklo, vel sukasi ratu ir t.t. >> kad langai nerasotu per lietu ir kai temperatura makaluojasi apie nuli, >> tai stiklas turi buti gerai isiles. nes oro dregme lauke yra beveik 100%. >> >>> įtarimą to rašytojo teiginys, kad saloną reikia šildyti vien tam, kad >>> stiklai nerasotų. Gal efektyviau visgi būtų kondicionierius/šalto oro >>> pūtimas/stiklo šildymas? >>> >>> >>> 2016-11-25 11:14, CodeC rašė: >>>> On 2016.11.25 10:44, Dainiushas wrote: >>>>> tai kaip kitaip gali būt su rasojimu, jei uždaromas sauso oro >>>>> patekimas >>>>> iš lauko? :D >>>>> >>>>> įsijunk recirkuliaciją, užrasos momentaliai. >>>> >>>> wrong. isijunk kondiske IR recirkuliacija, tada taip isdziovins, kad >>>> akis perstet prades. koks dar sausas oras, kai lauke lyja. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 11/25/2016 10:42 AM, Linas Petkevičius wrote: >>>>>> Su I3 nuvaziaves kokius 5000 km jau. Gal kazkas kitaip isspresta, bet >>>>>> del rasojimo problemu tik cia pirma karta isgirdau. Ar kazka ne taip >>>>>> darau? >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>> news:o18sdb$i2o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> na tai bet tai nieko nepasako apie Leaf'ą tai, kad su juo važinėja >>>>>> kažkoks lopas botanikas ir rašo į blogą nesąmones :). >>>>>> >>>>>> Va man pvz. vietoj troikės leaf'as puikiai sueitų, įkrovos jaučiu >>>>>> savaitei užtektų. Ir nereiktų savaitgalį būtent su ja važinėt vien >>>>>> tam, >>>>>> kad bent majonezas iš tepalo išgaruotų.... >>>>>> >>>>>> On 11/25/2016 10:16 AM, CodeC wrote: >>>>>>> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto >>>>>>> leafo >>>>>>> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose >>>>>>> apie >>>>>>> savo genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote: >>>>>>>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >