Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-28 14:59:38
Man regis kondicionierius prie minuso visai neįsijungia.

2016.11.28 12:40, RaR rašė:
> O tai  elektromobiliuose nėra kondicionierių? Priekinio stiklo šildymą
> irgi gali įtaisyti. Nežinau, pas mane priekinio stiklo nupūtimo mygtukas
> labai greitai nupučia jį minusinėje temperatūroje vos užvedus variklį,
> kai jis dar neprigeneravęs šilumos. Ten įsijungia kondicionierius,
> stipriausias pūtimas į stiklą, dėl recirkuliacijos nežiūrėjau. Dar
> įjungiu priekinio stiklo šildymą. Nematau, kodėl viso to negali būti
> elektromobiliuose. Aišku, jeigu taip patalogiškai taupai, tai galima ir
> benzininiuose taupyti.
>
> Be abejo, šaltu oru santykinis benzininio variklio naudingumas kiek
> padaugėja, nes bent dalis išskiriamos šilumos panaudojama.
>
> 2016-11-25 13:19, CodeC rašė:
>> On 2016.11.25 11:31, RaR wrote:
>>> Šiaip jau rasojimą įtakoja ne tiek oro drėgmė, kiek skirtumas tarp oro
>>> ir stiklo temperatūros. Jeigu automobilio viduje bus tokia pati
>>> temperatūra kaip lauke, tai langai nelabai ir rasos. Man tai kelia
>>
>> slapiuoju saltuoju periodu niekada nebus temperatura viduj tokia kaip
>> lauke, ir neturi buti. todel viska lemia oro dregnumas. kai oras sausas,
>> tada nerasoja, kad ir didelis temperaturu skirtumas. tam ir yra langu
>> 'nurasojimo' fycia klimose. ji ta ir daro - ijungia kondiske, ijungia
>> recirkuliacija ir sildyma. kondyske saldo ora paimta is salono, dregme
>> kondensuojasi ir isbega lauk, tada tas pats oras pasildomas, jo
>> santykinis dregnumas dar labiau sumazeja, nes oras susyla ir issiplecia.
>> tas sausas oras 'surenka' dregme nuo stiklo, vel sukasi ratu ir t.t.
>> kad langai nerasotu per lietu ir kai temperatura makaluojasi apie nuli,
>> tai stiklas turi buti gerai isiles. nes oro dregme lauke yra beveik 100%.
>>
>>> įtarimą to rašytojo teiginys, kad saloną reikia šildyti vien tam, kad
>>> stiklai nerasotų. Gal efektyviau visgi būtų kondicionierius/šalto oro
>>> pūtimas/stiklo šildymas?
>>>
>>>
>>> 2016-11-25 11:14, CodeC rašė:
>>>> On 2016.11.25 10:44, Dainiushas wrote:
>>>>> tai kaip kitaip gali būt su rasojimu, jei uždaromas sauso oro
>>>>> patekimas
>>>>> iš lauko? :D
>>>>>
>>>>> įsijunk recirkuliaciją, užrasos momentaliai.
>>>>
>>>> wrong. isijunk kondiske IR recirkuliacija, tada taip isdziovins, kad
>>>> akis perstet prades. koks dar sausas oras, kai lauke lyja.
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 11/25/2016 10:42 AM, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>> Su I3 nuvaziaves kokius 5000 km jau. Gal kazkas kitaip isspresta, bet
>>>>>> del rasojimo problemu tik cia pirma karta isgirdau. Ar kazka ne taip
>>>>>> darau?
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>> news:o18sdb$i2o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> na tai bet tai nieko nepasako apie Leaf'ą tai, kad su juo važinėja
>>>>>> kažkoks lopas botanikas ir rašo į blogą nesąmones :).
>>>>>>
>>>>>> Va man pvz. vietoj troikės leaf'as puikiai sueitų, įkrovos jaučiu
>>>>>> savaitei užtektų. Ir nereiktų savaitgalį būtent su ja važinėt vien
>>>>>> tam,
>>>>>> kad bent majonezas iš tepalo išgaruotų....
>>>>>>
>>>>>> On 11/25/2016 10:16 AM, CodeC wrote:
>>>>>>> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto
>>>>>>> leafo
>>>>>>> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose
>>>>>>> apie
>>>>>>> savo genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>