Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: quercus
Data: 2016-11-24 14:19:29
Ličio baterijos kraunamos kitaip negu švino.

Kalbant apie ličio baterijas reikia skirti sąvokas - nominali įtampa, 
įsotinimo įtampa ir krovimo srovė.

Ličio baterijos kraunamos pastovia srove kol pasiekia įsotinimo įtampą. 
Tam kad pasiekti pastovią krovimo srovę, krovimo įtampa turi būti 
didesnė už įsotinimo įtampą (juo labiau už nominalią įtampą), kitaip 
srovė netekės. Išlaikant pastovią srovę krovimo įtampa palaipsniui 
mažinama, kol pasiekia įsotinimo įtampą. Tada baterija laikoma pilnai 
įkrauta.

Būtent dėl šitų niunasų ličio baterijoms reikalingi "gudresni" pakrovėjai.

Dabar dėl įtampų ir "akumo žudymo". Nominali įtampa - tai NĖRA maksimali 
įtampa. Ličio celės nominali įtampa dažniausiai yra 3.6 arba 3.7V, 
priklausomai nuo chemijos, bet jei pamatuosi pilnai įkrautos celės 
įtampą, gausi gerokai virš 4V.


q.


On 24/11/16 08:50, CodeC wrote:
> cia tu nori. nei vienas akumas nera 'padarytas' su 4.2 V itampa. yra
> 3.7, 3.8, 3.2. Tie 4.2V yra akumo zudymas, norint ji greiciau pakrauti.
> krauk 3.7V apribojes, srove tekes i akuma tol, kol pasieks nominalia
> itampa. LETAI.
>