Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: YZF
Data: 2016-11-24 07:48:06
benzas ir miestas tai prasciausia ekonomija kokia tik gali buti

On 2016.11.23 23:23, CodeC wrote:
> nzn kur tu ir ka ziuri, as tai matau leaf nuo 34 050 EUR, ir pigiausias
> dyzelinis megane nuo 17 110 EUR. pradet gilintis ka ir kiek turi vienas
> ir kitas nei noro nei tikslo neturiu, nes abudu 150kkm perspektyvoj
> atrodo liudnai vienodai. be dyzelio yra dar ir benzas. maltis po miesta
> speju ne taip jau ir prastai gautusi.
>
> On 2016.11.23 23:01, Dainiushas wrote:
>> nu Leaf'as stovi už 30k šiai dienai. Koks nors Renault Megane 1.5dCi EDC
>> bus gal 21k. Pastarasis mieste turbūt bus ~6 tai 150kkm reikės ~10k
>> kurui. nu ir po to turėsi dyzelinį kibirą su neblogai papistais DPF EGR
>> ir kitais reikalais kuriuos tu mėgsti :). Vietoj tiesiog spaudi gazą
>> elektros gausi dual clutch'ą su visais ten jo tampymaisis, marazmais "oi
>> blet bbž kokį aš čia bėgį jungsiu", priežiūra ir neaiškiu resursu.
>> finale bbž kaip ten gausis :). Aišku, tekstas galioja tik jei trinamasi
>> mieste.
>>
>> On 11/23/2016 10:28 PM, CodeC wrote:
>>> teisingiau lygint nauju kainas.
>>> kiek gausis km kaina naujo leafo ir analogisko lygio naujo dyzelinio
>>> kibiro, skaiciuojant ir vertinant viska, o ne elektros skaitliuko
>>> rodmenis?
>>>
>>
>