benzas ir miestas tai prasciausia ekonomija kokia tik gali buti On 2016.11.23 23:23, CodeC wrote: > nzn kur tu ir ka ziuri, as tai matau leaf nuo 34 050 EUR, ir pigiausias > dyzelinis megane nuo 17 110 EUR. pradet gilintis ka ir kiek turi vienas > ir kitas nei noro nei tikslo neturiu, nes abudu 150kkm perspektyvoj > atrodo liudnai vienodai. be dyzelio yra dar ir benzas. maltis po miesta > speju ne taip jau ir prastai gautusi. > > On 2016.11.23 23:01, Dainiushas wrote: >> nu Leaf'as stovi už 30k šiai dienai. Koks nors Renault Megane 1.5dCi EDC >> bus gal 21k. Pastarasis mieste turbūt bus ~6 tai 150kkm reikės ~10k >> kurui. nu ir po to turėsi dyzelinį kibirą su neblogai papistais DPF EGR >> ir kitais reikalais kuriuos tu mėgsti :). Vietoj tiesiog spaudi gazą >> elektros gausi dual clutch'ą su visais ten jo tampymaisis, marazmais "oi >> blet bbž kokį aš čia bėgį jungsiu", priežiūra ir neaiškiu resursu. >> finale bbž kaip ten gausis :). Aišku, tekstas galioja tik jei trinamasi >> mieste. >> >> On 11/23/2016 10:28 PM, CodeC wrote: >>> teisingiau lygint nauju kainas. >>> kiek gausis km kaina naujo leafo ir analogisko lygio naujo dyzelinio >>> kibiro, skaiciuojant ir vertinant viska, o ne elektros skaitliuko >>> rodmenis? >>> >> >